Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@16:41:50 GMT

قتل در روستای ظله‌جوب قروه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۷۶۹

قتل در روستای ظله‌جوب قروه

فرمانده انتظامی قروه از قتل مردی ۴۳ ساله در روستای ظله‌جوب از توابع این شهرستان خبر داد.

سرهنگ میثم گوهری روز سه‌شنبه اظهار داشت: روز گذشته یکی از اهالی روستای ظله‌جوب از توابع بخش چاردولی شهرستان قروه، با اطلاع به پلیس ۱۱۰، اعلام کرد که برادرش به قتل رسیده است.

وی با بیان اینکه ماموران بلافاصله به محل وقوع جرم اعزام شدند، افزود: طبق گفته این فرد، وی همراه با برادرش در زمین کشاورزی مشغول آبیاری بوده که بعد از مراجعه به منزل و بازگشت به مزرعه، با جنازه بی‌جان مقتول مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی قروه با اشاره به اینکه علت مرگ مقتول برخورد جسم سخت به سر او بوده است، یادآور شد: خانواده مقتول به کسی مظنون نیستند اما تلاش ماموران برای دستگیری قاتل یا قاتلان احتمالی ادامه دارد.

ظله جوب روستایی در ۲۰ کیلومتری قروه بوده و این شهرستان در ۹۰ کیلومتری شرق سنندج واقع شده است./ ایرنا 

رمزگشایی از قتل مرد جوان درگلخانه

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سرهنگ محمد محمدپور با اعلام این خبر بیان داشت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با احتکار، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، از وجود یک انبار احتکار باتری خودرو در شهرستان بابل مطلع شدند.

وی اظهارداشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان با هماهنگی قضایی و همکاری کارشناسان اداره صمت شهرستان بابل در بازدید از انبار مورد نظر ۳۰۰ عدد باتری قاچاق خودرو را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان ضمن بیان اینکه انبار کشف شده در سامانه جامع اداره صمت ثبت نشده بود، افزود: کارشناسان ارزش کشفیات مذکور را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند و مالک انبار پرونده را دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی کردند.

دیگر خبرها

  • توسعه بهداشت ودرمان
  • کشف ۱۳ گوسفند قاچاق در خودرو سواری
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • کشف محموله میلیاردی باتری‌های قاچاق در بابل
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • کشف یک و نیم تن بادام قاچاق در امیدیه
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در کلاردشت
  • کشف تعداد ۶۱ کندوی زنبورعسل در راز و جرگلان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین