Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از رسانه‌های کشورمان صبح امروز (سه شنبه) در خبری مدعی شد با توجه به پرداخت نشدن غرامت ۱۴۰ هزار دلاری باشگاه صنعت نفت از سوی دراگان اسکوچیچ و به تفاهم نرسیدن مدیران این باشگاه با مسئولان فدراسیون فوتبال، احتمال فسخ قرارداد سرمربی تیم ملی کشورمان وجود دارد.  

صادق درودگر، رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره این موضوع بیان کرد: من فقط در جریان چانه زنی قرارداد اسکوچیچ بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فسخ قرارداد او با صنعت نفت آمده اگر اسکوچیچ تا پایان فصل به یک تیم سوم برود، باید ۱۴۰ هزار دلار به این باشگاه پرداخت کند. تیم ملی که شامل یک فصل نمی‌شود و بازی‌های آن در یک فصل انجام نمی‌شود. به صورت مثال اگر او به سپاهان می‌رفت باید این مبلغ را به صنعت نفت پرداخت می کرد.

او ادامه داد: باشگاه‌های ما مثل صنعت نفت آبادان عضو مجمع فدراسیون فوتبال بوده و حامی تیم ملی هستند. به هر حال مدیران صنعت نفت هم منطقی هستند و می‌توان با آن‌ها بحث کرد. این موضوع به راحتی قابل حل شدن است و از عیسی زاده و نصراصفهانی می‌خواهم برای رفع این مشکل در جلسه با نبی و بهاروند شرکت کنند. مگر ما در ۲ کشوری هستیم که امکان پرواز برای ما وجود نداشته باشد. مسئولان صنعت نفت برای مذاکره به تهران بیایند.

درودگر تصریح کرد: مدیران صنعت نفت را دعوت کردیم برای تشکیل جلسه به تهران بیایند. نامه‌ای با سربرگ و مهر این باشگاه برای ما ارسال شد و در آن نامه ذکر شده بود مشکلات باشگاه‌ها مهم است. در بند آخرش هم آمده بود آماده شنیدن پیشنهاد‌های فدراسیون هستیم. خود مدیران صنعت نفت به فدراسیون نیامدند.

رئیس سازمان اقتصادی فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا این فدراسیون برای پرداخت پول اسکوچیچ به صنعت نفت نامه یا قولی به آنها داده است، گفت: روزی که ما در سازمان لیگ مشغول مذاکره با اسکوچیچ بودیم، منصور قنبرزاده که معاون تربیت بدنی وزارت نفت است به نمایندگی از این باشگاه به سازمان لیگ آمد. همان جا او موبایل علی عیسی زاده (مدیرعامل صنعت نفت) را گرفت که او هم در تماس با بهاروند گفت مبارک باشد چرا که اسکوچیچ مربی عالی و خوبی است. ما به دلیل مشکلات این مربی و بیماری اش نتوانستیم به همکاری با او ادامه بدهیم. نگرانی‌ای هم وجود نداشت، اما بعدش نمی‌دانم چرا کار صنعت نفت به شکایت از اسکوچیچ کشیده شد. آن روز قرار بود تمام مشکلات حل شود و خود قنبرزاده هم نامه‌ای از نصر اصفهانی گرفت که طبق آن برای این ۱۴۰ هزار دلار مذاکره کنند.

درودگر ادامه داد: اکنون هم نباید راه غلطی برویم و باید از مدیران صنعت نفت بخواهیم جلسه‌ای برگزار کنند. برای حل مشکل اسکوچیچ از سوی فدراسیون، یک نامه فارسی و انگلیسی وجود دارد که قرار بود آن را به اسکوچیچ بدهیم. در این فرصت او به کرواسی بازگشت. یک رونوشت از نامه اکنون دست من است. این نامه را چند روز قبل برای بهاروند، نبی، ساکت و خراطی فرستادم و اصلش هم همراه با قرارداد اسکوچیچ در  گاوصندوق مسئول دفتر رئیس فدراسیون است. البته در این نامه قولی برای پرداخت پول اسکوچیچ به صنعت نفت نیامده بلکه گفته ایم مشکل را حل می‌کنیم. 

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال مدیران صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

 از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می‌کند.

سرمربی برزیلی در هفته‌های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می‌کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد، اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می‌کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام، اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه‌ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی‌های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم، اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم، اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیز‌ها را درگیر می‌کند.

در واقع به نظر می‌رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می‌تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟
  • فیلم| ماجرای نامه امیرعلی نبویان به رائفی‌پور چه بود؟/نبویان: به رائفی‌پور ارادت دارم
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد پرسپولیس
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!