Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن رمضانی اظهار کرد: تمامی اماکن گردشگری و موزه‌ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی با بیان اینکه فعالیت مناطق گردشگری کویری مانند کمپ و اقامتگاه‌ها به تدریج آغاز می‌شود، تصریح کرد: فعالیت هتل‌ها نیز با رعایت تمام اصول بهداشتی به تدریج آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه پذیرش تورهای گردشگری هنوز ممنوع است، یادآور شد: ادامه فعالیت تالارها براساس مصوبات ستاد کشوری کرونا، تصمیم‌گیری خواهد شد.

رمضانی یادآور شد: از ابتدای امسال که موزه‌ها به دلیل کرونا بسته بودند، نزدیک به ۳۰ میلیون تومان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به این بخش خسارت وارد شد و خسارت در بخش‌های دیگر نیز هنوز برآورد نشده است.

کد خبر 515058 برچسب‌ها سفر - گردشگری كرونا در ايران استان خراسان جنوبی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: سفر گردشگری كرونا در ايران استان خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در گشت مشترک مدیریت بازرسی اصناف با حضور دیگر دستگاه‌های نظارتی، طی دو روز گذشته، ۲ واحد صنفی آرایشگاه زنانه در محدوده خیابان سجاد مشهد پلمب شد که عمده تخلفات این واحدها گرانفروشی، عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و عدم رعایت قوانین و مقررات نظام صنفی بوده است.

مدیر بازرسی و نظارت اصناف خراسان رضوی تاکید کرد: از ابتدای سال ۱۴۰۳، تعداد ۲۲ پرونده تعزیری به ارزش ریالی بیش از ۲ میلیارد ریال برای این صنف تشکیل شده و ۷ واحد نیز پلمب شده است.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • این افراد می‌‎توانند رایگان از اماکن تاریخی کرمانشاه بازدید کنند
  • پلمب ۲ آرایشگاه زنانه در بلوار سجاد مشهد
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • این جاده‌های ایران در بهار هم برفی هستند
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • پایش معادن شهرستان تفت
  • محیط زیست معادن تفت پایش می شود/متولیان الزامات را رعایت کنند
  • معرفی گوهرسنگ خراسان جنوبی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران