Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره اوقاف کاشان با بیان اینکه صحن‌های امامزادگان در کاشان بازگشایی شد، گفت: امکان زیارت مرقد مطهر امامزادگان فعلا وجود ندارد ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۸ استانها کاشان نظرات - اخبار استانها -

مسلم محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به تصمیمات اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا اظهار داشت: بر اساس تصمیمات اخیر این ستاد مقرر شد صحن‌های بقاع متبرکه امامزادگان شهرستان کاشان بر روی زائران باز باشد تا دلدادگان به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) از این اماکن معنوی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه صحن‌های بقاع متبرکه کاشان از ساعت هفت صبح لغایت یک ساعت مانده به غروب آفتاب باز است، افزود: امکان زیارت مرقد مطهر وجود ندارد و زائران تنها می‌توانند از صحن‌های شریف بقاع متبرکه امامزادگان شهرستان کاشان استفاده کنند.

صحن‌های بقاع متبرکه استان اصفهان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به روی زائران باز می‌شودضدعفونی هزار مسجد پایتخت/شست و شوی بقاع متبرکه در روزهای آیندهنماز عید فطر در بقاع متبرکه کاشان اقامه نمی‌شود/امکان زیارت اهل قبور در امامزادگان میسر نیست

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان کاشان ضمن تاکید بر رعایت نکات بهداشت فردی و پروتکل‌های بهداشتی ابراز داشت: تمامی زائران برای حفظ سلامت ملزم به استفاده از ماسک، مهر شخصی و چادر نماز ویژه بانوان هستند و رعایت بهداشت فردی نیز لازم‌الاجرا است.

وی با بیان اینکه این اقدام نیز بر اساس تصویب ستاد مبارزه با ویروس کرونا شهرستان کاشان اتخاذ شده است، گفت: تمامی اقدامات صورت گرفته بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا و ستاد مبارزه با کرونا شهرستان کاشان اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام/801

R7760/P/S6,1369/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرستان کاشان بقاع متبرکه امکان زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش بانک مرکزی و همکاران ما در سازمان، ارز مورد نیاز حج وارد حساب این سازمان شده و صدور ویزای زائران در حال پیگیری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید عباس حسینی در همایش سراسری «روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج 1403» که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر مقدس قم برگزار شد، با اشاره به شعار حج امسال «حج؛ قرآن محوری، همدلی و اقتدار امت اسلامی، دفاع از فلسطین مظلوم» گفت: یکی از راهبردهای امام خمینی(ره) برای حمایت از ملت فلسطین، حج ابراهیمی و مراسم برائت از مشرکین بود و این راهبرد  با توجه به شرایطی که در جهان اسلام حاکم است تا به امروز دنبال شده است.

وی افزود: در خصوص فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرایی و فرهنگی تمام تلاش خود را به کار بسته ایم تا در این عملیات بزرگ که دربرگیرنده بیش از 85 هزار نفر است عملکرد موفقی داشته باشیم. هرچند در این مسیر چالش‌های متعددی هم وجود دارد که از آن آگاه هستیم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: با تلاش بانک مرکزی و همکارانمان  ارز مورد نیاز حج  وارد حساب این سازمان شده و صدور ویزای زائران در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در حالیکه با تلاش صورت گرفته هزینه ارزی حج نسبت به سال گذشته 319 دلار کمتر است، تغییرات نرخ ارز و بلیط هواپیما موجب همپوشانی در هزینه‌ها شده است اما در خدمات‌دهی در بخش‌های مختلف هیچ تغییری نسبت به سال‌های گذشته وجود ندارد و این موارد برای زائران باید تبیین شود .

 حسینی با بیان اینکه انتظار یاری از سوی تک تک شما روحانیون و خادمان حج را داریم، افزود: ما با چالش‌های متعددی روبه‌رو هستیم، به عنوان مثال در منا و عرفات کمبود فضا داریم و لازم است  پیش از سفر، این موارد برای زائران تبیین شود.

وی اقدامات انجام شده برای تسهیل برقراری ارتباط اینترنتی زائران با خانواده هایشان از کشور میزبان را یادآور شد و با اشاره به وضعیت جسمی زائران و حضور افراد کهنسال در کاروان ها، خواستار توجه به این موضوع شد.

به گزارش تسنیم، در همایش سراسری «روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج 1403» که امروز با حضور نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در شهر مقدس قم برگزار شد، به صورت زنده و از طریق فضای مجازی روحانیون، معین و معینه‌های کاروان‌های حج سایر استان ها حضور داشتند.

انتهای پیام/

  

دیگر خبرها

  • ۵۷ سال؛ میانگین سنی حجاج ایرانی در سال ۱۴۰۳
  • میانگین سنی حجاج عازم حج تمتع ۵۷ سال است
  • ۱۰۵۵ قزوینی به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • بارش رحمت الهی در صحن و سرای پربرکت رضوی
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳