Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-26@22:45:17 GMT

«پرگار» از امشب پخش می‌شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۴۹۴۱

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شبکه، اولین قسمت از سریال «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی با قصه ای اجتماعی درباره روابط خانوادگی و تعلیم و تربیت فرزندان امشب سه شنبه ششم خرداد از شبکه یک سیما پخش می شود.

ملودرام «پرگار» قصه سه خانواده را به طور موازی روایت می کند که در مقطعی از روزگار، سرگذشت آنها با هم‌ گره خورده است و خواسته یا ناخواسته در زندگی امروز آنها کنش هایی را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجموعه نمایشی از امشب هرشب ساعت ۲۲:۱۵ پخش می شود. پنجشنبه ها نیز خلاصه هفتگی این سریال روی آنتن می رود.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا کوثری، بهرنگ علوی، بابک کریمی و فریبا جدیکار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند. سایر عوامل تولید این سریال عبارتند از نویسنده احمد رفیع زاده، مدیرتولید مریم فاطمی، مدیر برنامه‌ریزی مهدی آقایی، دستیار اول کارگردان حسین خضوعی، مدیر تصویربرداری سجاد حیدری، طراح صحنه و لباس نازنین توسلی، مدیر صدابرداری یاسر رمضانی، طراح گریم میشا جودت، منشی صحنه زهرا مهدوی.

مجموعه تلویزیونی «پرگار» به تهیه‌کنندگی امیر پوررحمانی و کارگردانی شهرام شاه حسینی در ۲۹ قسمت درگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید شده است.

به گزارش مهر، سریال «پرگار» با نام اولیه «آسمان هوای باران دارد» در مسیر تولید چندین بار متوقف شد و با مشکلاتی مواجه بود. این سریال بعد از ساخت و آماده شدن نیز با بلاتکلیفی هایی مواجه بود و حتی بعد از مشخص شدن پخش، نتوانست در زمان اعلام شده روی آنتن برود. این سریال قرار است بالاخره از امشب به پخش برسد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سریال پرگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند

سریال «بدل» هم اکنون مراحل پایانی تدوین و صداگذاری خود را می‌گذراند و قرار است بعد از سریال «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما برود.

در سریال «بدل» بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علیرضا مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیری محصول سیما فیلم است و در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • رستگاری به افق فلسطین
  • تاریخ و ساعت دقیق پخش سریال بدل علی مشهدی
  • سریال جدید شبکه سه مشخص شد
  • سریال «مامان اشتباه می‌کند» از قاب شبکه تهران
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • سریال جدید تلویزیون به دو شبکه می‌رسد
  • مراسم اختتامیه جشنواره قهرمان ایران؛ امشب
  • علی مشهدی و شهرام قائدی با «بدل» به شبکه سه می‌آیند