Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهرخانی گفت: مرحله سوم رزمایش مومنانه با توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی فردا در قزوین برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «ابوالفضل طاهرخانی» در جلسه ستاد همدلی و کمک های مومنانه و تجلیل از خبرنگاران فعال این حوزه که امروز (سه شنبه ۶ خرداد) در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مطالبه ای را در خصوص کمک مومنانه فرمودند که همه اقشار، اصناف و افرادی که به نوعی در نظام جمهوری اسلامی زندگی می کنند، مشارکت کرده و از تمام ظرفیت خود استفاده کردند و کار ارزشمندی را انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: همه در این شرایط که گویی جنگ و دفاع مقدس دیگری رخ داده است، در این رزمایش ورود یافتند به طوری که ما حتی کمک یک هزار تا ۵ هزار تومانی هم داشتیم که این امر یادآور آن پیرزنی بود که با سرمایه اندک می خواست جزو خریداران حضرت یوسف (ع) باشد و هم اینها باعث برکت این رزمایش شد.

 

وی با تقدیر از کسانی که در رزمایش همدلی مومنانه مشارکت داشتند، اضافه کرد: فردا مرحله سوم رزمایش کمک مومنانه اجرا می شود که در محل مصلای نمازجمعه بیش از ۳۰ هزار بسته معیشتی با حضور مجموعه مسئولان استان بین نیازمندان توزیع می شود.

 

طاهرخانی در ادامه با اشاره به نقش رسانه ها در رزمایش کمک مومنانه افزود: اگر حضرت زینب (س) در نهضت عاشورا نبود، مشخص نبود این نهضت عظیم به نسل های بعدی منتقل شود و نقش خبرنگاران همانند حضرت زینب (س) بوده و شما خبرنگاران خوب درخشیدید و در انعکاس کارها موفق بودید و ان شاالله در انعکاس مرحله پایانی رزمایش هم نقش خود را به خوبی ایفا کنید.

 

وی خاطر نشان کرد: همچنین یک هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی هم توسط هلال احمر در روز پنجشنه توزیع می شود و در این حوزه بهزیستی و کمیته امداد هم اقدامات بسیار خوبی داشتند.

 

در ادامه مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین اظهار کرد: در بحث رزمایش همدلی و کمک مومنانه گروه های مختلف شامل گروه های جهادی، سازمان های مردم نهاد، بسیج، کانون های مساجد و غیره پای کار آمدند.

 

«مریم بیدخام» افزود: از جمله نکات مثبت این دوران توجه به همسایه ها و سالمندان، نهادینه شدن فرهنگ نظافت، راه اندازی پویش های مختلف و غیره بود و کلیدی ترین پیام این ایام، «در خانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم» بود که در این راستا اصحاب رسانه کمک شایانی را در تزریق امید در جامعه و کمک های مومنانه داشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

وی یادآور شد: در بحث کمک مومنانه توسط خیران و مشارکت های مردمی هلال احمر ۴۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۱۵ میلیارد و ۶۰ میلیون ریال توسط بهزیستی، ۹ میلیارد و ۲۱۲ میلیون ریال توسط ورزش و جوانان و ۹۵۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال توسط جهاد کشاورزی مساعدت شد.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: رزمایش کمک مومنانه خبرنگاران کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود

فردا هفتم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به مناسبت هفته کار و کارگر میز خدمت در مسجد جامع خرمشهر برگزار می شود.

مدیران ادارات کار، تامین اجتماعی و شهرداری در این میز خدمت حضور خواهند داشت. 

زمان برگزاری میز خدمت پیش از آیین عبادی، سیاسی نماز جمعه ساعت ۱۱ تا ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر اعلام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • بهره مندی ۶۸ روستای قزوین از نعمت گاز طبیعی
  • فردا میز خدمت در خرمشهر برگزار می شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • مجازات قاچاقچی نوشابه انرژی زا
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • رقابت بیش از ۲۳ هزار هرمزگانی در مرحله اول کنکور از فردا
  • جریمه میلیاردی برای قاچاقچی نوشابه‌های انرژی زا در قزوین
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود