Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیئت دولت، حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور سه قانون «تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»، «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» و «تفسیر تبصره بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری» رابه مسئولان ذی ربط ابلاغ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابلاغ قانون «تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی»

رئیس جمهور قانون تفسیر قانون الحاق یک ماده به قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را برای اجرای به وزارت آموزش و پرورش و سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ کرد.

این قانون که با عنوان طرح یک فوریتی استفساریه تبصره ۱۰ ماده ۱۷ قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در وزات آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی تقدیم شده بود در جلسه علنی روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، تصویب و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت به تأیید شورای نگهبان رسید.

قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت»

‌رئیس جمهور قانون «مقابله با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه صلح و امنیت» را برای اجرا به وزارت خانه های کشور، اطلاعات، امور خارجه و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، شورای عالی امنیت ملی و قوه قضائیه ابلاغ کرد.

مطابق این قانون، کلیه دستگاه های اجرایی کشور مکلفند در چهارچوب سیاست های کلی نظام و بهره مندی از ظرفیت های منطقه ای و بین المللی، با اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطین، کشورهای اسلامی و جمهوری اسلامی ایران و نقش مخرب این رژیم نامشروع در برهم زدن صلح و امنیت منطقه ای و بین المللی و نقض گسترده و سامان مند (سیستماتیک) حقوق بشر اعم از جنگ افروزی، اقدامات تروریستی، جنگ الکترونیک، استفاده از تسلیحات سنگین و سلاح های ممنوعه علیه غیرنظامیان، محاصره انسانی، شهرک سازی، آواره کردن مردم فلسطین، تلاش برای انضمام بخش های دیگری از سرزمین فلسطین، ادامه اشغال سرزمین فلسطین و بخش هایی از سوریه (جولان)، لبنان و دیگر سرزمین های اشغالی مقابله نمایند.

گفتنی است، این قانون در جلسه علنی روز دوشنبه مورخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، تصویب شد و در تاریخ ۳۱ اردیبهشت به تأیید شورای نگهبان رسید.

ابلاغ قانون «تفسیر تبصره بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری»

رئیس جمهور قانون تفسیر تبصره بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص تسری عنوان مدرک تحصیلی «کارشناسی» به مدرک «کارشناسی معادل» را برای اجرا به سازمان اداری و استخدامی کشور و بنیاد شهید و امور ایثارگران ابلاغ کرد.

بر این اساس، عبارت «مدرک کارشناسی» مندرج در تبصره بند الف ماده ۱۰۳ قانون مدیریت خدمات کشوری، شامل «مدرک کارشناسی معادل» که ارزش استخدامی دارد، نیز می شود.

گفتنی است، این قانون که با عنوان طرح به مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده بود در جلسه علنی روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ مجلس شورای اسلامی، تصویب و در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ به تأیید شورای نگهبان رسید.

کد خبر 4934457 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان اداری و استخدامی کشور قوه قضاییه حجت الاسلام حسن روحانی نهضت سوادآموزی مجلس شورای اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران فلسطین شورای عالی امنیت ملی رژیم صهیونیستی وزارت آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی حجت الاسلام حسن روحانی رژیم صهیونیستی فلسطین ایالات متحده آمریکا مجلس یازدهم روز قدس ویروس کرونا جمهوری اسلامی ایران وزارت امور خارجه علی لاریجانی سید عباس موسوی عید سعید فطر خبرگزاری مهر قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه مجلس شورای اسلامی اردیبهشت ۱۳۹۹ صلح و امنیت رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، احمد وحیدی پنجشنبه ششم اردیبهشت در حاشیه سفر خود به مشهد، افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف، آماده شده است.   وی ادامه داد: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در هشت حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.   دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.   وزیر کشور در سفری یک روزه و با هدف شرکت در همایش مناطق آزاد و بازدید از کارخانه‌های احیا شده در خراسان رضوی، به مشهد سفر کرده است.

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس 13 اردیبهشت شروع می‌شود/ پیش‌بینی هزار و 20 شعبه اخذ رای
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد