Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@00:45:49 GMT

نتانیاهو آماده به آتش کشیدن اسرائیل است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۵۵۹۳

به گزارش روسیا الیوم، ایهود المرت، نخست وزیر پیشین اسرائیل در اظهاراتی مطبوعاتی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر فعلی را به "سرکرده‌ای که اطرافش باندی جنایت‌کار از وزیران حزب لیکود هستند"، تشبیه کرد.

المرت عنوان داشت: من سخنان نتانیاهو پیش از جلسه تحقیقات را دیدم و احساس کردم که یک صحنه‌ از فیلم God father (پدرخوانده) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس یک گروه جنایت‌کار که در اطرافش افرادی هستند که دستورات او را اجرا می‌کنند. آنچه که روز گذشته رخ داد، آشوبی بود که توسط مجرمانی به ریاست نتانیاهو انجام شد.

المرت همچنین تصمیم الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری در اوایل ژوئیه را "گامی اشتباه" خواند.

وی مدعی شد: نباید به سرعت توافق صلح با فلسطینی‌ها را منعقد کنیم. "تمام کرانه باختری از حیث تاریخی و عاطفی، متعلق به ما است". اما آیا ما خواهان سرزمینی هستیم که میلیون‌ها فلسطینی در آن زندگی می‌کنند؟ برای دست‌یابی به صلح، باید از بخشی از "سرزمینمان" چشم پوشی کنیم.

* ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد

به گزارش جام جم آنلاین، دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت: آمریکا با استفاده از حق وتوی خود مانع متهم شدن رژیم صهیونیستی بر سر جنایت‌های غزه می‌شود.

«اَگنِس کالامارد» دبیرکل سازمان عفو بین الملل روز چهارشنبه اعلام کرد: آمریکا مانع متهم شدن اسرائیل به نقض حقوق بشر در غزه می‌شود.

اَگنِس کالامارد با اشاره به نقض گسترده حقوق بشر در جهان گفت: به ویژه در شش ماه گذشته آمریکا از مقامات اسرائیلی در برابر نظارت بر ارتکاب نقض متعدد حقوق بشر در غزه، حفاظت کرده است.

دبیرکل سازمان عفو بین الملل گفت آمریکا با استفاده از وتوی آتش بس ضروری در غزه، جایگاه شورای امنیت سازمان ملل را بی معنا کرده است.

آمریکا تاکنون ۳ بار قطعنامه‌های شورای امنیت درباره جنگ غزه را وتو کرده است.

دیگر خبرها

  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر دارایی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • فناوری در خدمت جنایت
  • آمریکا بر جنایت های اسرائیل در غزه سرپوش می گذارد
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم اسرائیل
  • آماده همکاری گسترده با طالبان هستیم
  • نویسنده صهیونیست: نتانیاهو اسرائیل را نابود خواهد برد
  • ناتو: برنامه‌ای برای گسترش استقرار تسلیحات هسته‌ای نداریم
  • لیبرمن خواستار کناره گیری نتانیاهو از نخست وزیری رژیم صهیونیستی شد
  • خانواده‌های اسرای صهیونیست: بدترین نخست‌وزیر، برو!