Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمدآتش‌ سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران (( منطقه خنگ بنار و گناوه لری))همچنان اطفا کامل نشده است، گفت: دو فروند هواپیمای آب پاش هوافضای سپاه در عملیات حضور دارند

 وحید محمدی تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد:  آتش‌ سوزی ارتفاعات کوه خامی گچساران (( منطقه خنگ بنار و گناوه لری))همچنان اطفا کامل  نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه  داد:در حال حاضر دو فروند هواپیمای آب پاش هوافضای سپاه در عملیات حضور دارند و تا امروز سورتی داشتند.

مدیرکل بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سپاه استان و تیپ ۴۸ فتح اعلام آمادگی و پشتیبانی کرده اند، گفت: بنا به دستور استاندار  تا اطفای کامل حریق در گناوه لری و خونگ بنار گچساران عملیات با فرماندهی مدیریت بحران استان ادامه خواهد داشت.

محمدی تبار عنوان کرد: دو فروند بالگرد ارتش هم در استان همجوار آمادگی  لازم را برای مهار آتش در ارتفاعات کوه خامی  دارند و همهاهنگی لازم انجام شده است.

وی ابراز کرد: برای مهار آتش در منطقه خنگ بنار و گناوه لری نیروهای مردمی و جوانان خودجوش، بسیجی و نیروهای بومی منطقه ، تیم‌های ورزشی شهرستان اعلام آمادگی کردند.

محمدی تبار خاطرنشان کرد: منابع طبیعی موظف است تا ساعت 16 امروز منطقه را پایش کامل نمایند و در میدان اطفا نیروها را ساماندهی کنند تا این همه امکانات و نیروی انسانی که دولت و نظام فراهم کرده است بتوانند در کنترل آتش سوزی موث‌ تر واقع بشوند.

انتهای پیام/82031

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاري فارس گچساران ارتفاعات کوه خامی گناوه لری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، عملیات جست وجوی ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن پایان یافت و دو کوهنورد به سلامت تحویل خانواده هایشان شدند.

معاون مدیرعامل و رئیس جمعیت هلال احمر سبزوار گفت: با وقوع سیل در منطقه ارتفاعات شملق و انسداد جاده ساروق بر اثر سیلاب و ورود گل و لای به مسیر،  ۲ کوهنورد مفقود و دو خودرو گرفتار شدند که با حضور نیرو‌های  هلال احمر امدادرسانی آغاز شد.

ابوالفضل رفیعی افزود: در عملیات امدادرسانی، هر ۲ کوهنورد مفقود این حادثه در منطقه ارتفاعات شملق جستجو و تحویل داده شدند.

وی گفت: در بارش‌های شدید سیل آسا از دو روز گذشته در خراسان رضوی روستای سلیمانیه واقع در شرق سبزوار هم گرفتار سیل و ورود گل و لای به منازل  شدند که با اعزام گروه‌های امدادی به منطقه امدادرسانی به مردم انجام شد.

بیشتر بدانیم:

بر اثر جاری شدن سیل در شهرستان داورزن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه این شهرستان مفقود شدند.

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • تخریب کامل ۱۲۰ ساختمان در حادثه آتش سوزی شفت
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • نرخ رهن بازار مسکن؛ رهن کامل یک واحد نوساز با ۵۰۰ میلیون تومان
  • مراسم تشییع پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد