Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وضعیت کرونا در دو شهرستان این استان زرد و در ۶ شهرستان کم خطر است. ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حسین کلانتری در نشست ستاد استانی مقابله با شیوع کرونا اظهار داشت: میانگین مثبت تست کرونا در این استان 8 در هزار بوده در حالی این تعداد در کشور 16 است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تعداد مرگ‌های کرونایی در استان را تک رقمی عنوان کرد و افزود: در این زمینه بین تمامی استان‌های کشور وضعیت بهتری داریم هرچند حتی یک مرگ را نیز نگران کننده می‌دانیم.

 کلانتری با اشاره به اینکه هم اکنون وضعیت کرونایی دو شهرستان بویراحمد و کهگیلویه زرد است، ابراز کرد: 6 شهرستان دیگر استان وضعیت کم خطر دارند.

وی از انجام 9 هزار تست کرونا در استان خبر داد و گفت: طبق ارزیابی‌های صورت گرفته توسط کارشناسان و متولیان امر در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در شاخص‌های مختلف وضعیت مناسبی داریم. 

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: مجموعه نهادها و دستگاه‌های مختلف از جمله سپاه و بسیج برای کنترل ویروس کرونا سنگ تمام گذاشتند و مردم نهایت همکاری را در این زمینه داشتند.

گزارش| هرمزگان در مسیر خوزستانی شدن کروناست/ گرما بر روی فعالیت ویروس اثری ندارداستاندار بوشهر: آزمایشگاه‌های جدید تشخیص کرونا در استان بوشهر راه‌اندازی می‌شودکلانتری تصریح کرد: در تعطیلات عید فطر امسال امکان خدمات دهی به گردشگران در تفرجگاه‌ها وجود نداشت ولی بعد از کرونا به بهترین شکل ممکن آماده پذیرایی هستیم.

وی خواستار شناسایی و برخورد با برخی صاحبان سوئیت‌های اجاره‌ای شد و افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده در عید فطر امسال هیچ گونه کمبودی در بازار استان مشاهده نشد.

کلانتری با تاکید بر اینکه نظارت بر فعالیت برخی صنوف از جمله رستوران‌ها باید تشدید شود، بیان کرد: نظارت بر روند فعالیت مطب پزشکان بیش از پیش باشد.

انتهای پیام/541/ ت

R1336/P/S6,69/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • تشریح جزئیات کنگره ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد از زبان فرمانده سپاه فتح
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی
  • ۳۰۰۰ جوان کهگیلویه و بویراحمد در انتظار وام ازدواج
  • ۳۰۰۰جوان کهگیلویه و بویراحمدی در صف پرداخت وام ازدواج هستند
  • توزیع اعتبارات کهگیلویه و بویراحمد مبنای منطقی ندارد