Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@15:46:33 GMT

رضایت کلی مجیدی از آمادگی بدنی بازیکنان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۳۷۰

رضایت کلی مجیدی از آمادگی بدنی بازیکنان

سرمربی استقلال در مجموع از آمادگی بدنی بازیکنان تیمش با شروع تمرینات راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، روزی که لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل شد فرهاد مجیدی برنامه مدون تمرینی را در اختیار بازیکنان تیمش قرار داد و البته به همه آنها اولتیماتوم داد که در صورتی که با شروع تمرینات  آماده نباشند با جریمه روبرو می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب اینکه با شروع تمرینات فرهاد مجیدی از میزان آمادگی بازیکنان تیمش رضایت نسبی داشته است و آنها 70 درصد برنامه های تمرینی کادرفنی را اجرا کرده اند.

 

البته در بین استقلالی ها چهار پنج بازیکن هستند که  نتوانسته اند رضایت سرمربی تیم شان را جلب کنند و احتمالا با جرایمی از سوی سرمربی جوان آبی ها روبرو خواهد شد.

 

فرهاد مجیدی در تلاش است تا تیمش را با یک تمرین فشرده آماده شروع لیگ برتر کند تا این تیم بتواند فصل را در بهترین شرایط ممکن به پایان برساند.

فرهاد مجیدی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اوسمار ویرا چالش سخت و جذابی را با پرسپولیس تجربه می‌کند. او که یک فصل و نیم به عنوان دستیار یحیی کنار سرمربی پرافتخار قرمزها کار می‌کرد، پس از استعفای گل‌محمدی به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.

اوسمار در ابتدا هیچ محبوبیتی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزد هواداران نداشت، اما رفته رفته با نتایج و بازی‌های خوب تیمش دل هواداران را به دست آورد و آنها به این سرمربی برزیلی برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمشان اعتماد کردند‌.

سرمربی برزیلی پرسپولیس که یک مسیحی معتقد است، در بازی برابر سپاهان با صلیب کوچکی روی نیمکت حاضر شده بود و با اعتقادات خود برای موفقیت تیمش دعا می‌کرد.

اوسمار پنج بازی سرنوشت‌ساز دیگر پیش‌رو دارد که می‌تواند با قهرمانی در پرسپولیس اوج محبوبیت را میان سکوهای سرخ‌پوش تجربه کند.

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • جذب استعداد‌های برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور جذب دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • جذب استعدادهای برتر ورزشی بدون کنکور در دانشگاه فرهنگیان
  • تحمیل ایده یا مشکلات شخصیتی؛ چرا سرمربیان هلندی در فوتبال انگلیس ناکام می‌مانند؟
  • اوسمار با صلیب مقابل سپاهان در آزادی (عکس)
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • شاید صلاح این پیراهن لیورپول را به تن نکند!
  • لیگ‌برتر فوتسال ایران در حال پوست‌اندازی است
  • فیلسوفان بزرگ دربارۀ «ورزش» چه می‌گویند؟