Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-04@22:44:34 GMT

قتل پدر و مادر توسط فرزند خانواده در ممسنی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۵۹۹

صراط: سرهنگ محمدهاشم قسام، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیر اندازی منجر به قتل در یکی از محله‌های شهرستان ممسنی، بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

به گزارش مهر، وی تصریح کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مرد و زنی سالمند در منزل مسکونی خود به ضرب گلوله فرزندشان کشته شده‌اند و قاتل بلافاصله پس از وقوع جرم با یک خودرو پراید متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: مأموران انتظامی با تحقیقات فنی و تخصصی موفق شدند کمتر از ۱۲ ساعت قاتل را در یکی از محلات شهرستان ممسنی شناسایی و آن را در یک عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی با بیان اینکه قاتل در بازجویی اولیه به قتل پدر ۶۷ ساله و مادر ۶۳ ساله خود اقرار کرد، گفت: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک قبضه اسلحه برنو که در درگیری استفاده شده است به همراه تعدادی مهمات مربوطه کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت داشتن هرگونه اختلاف، با مراجعه به مراکز مشاوره مشکلات خود را برطرف کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: قتل حوادث شهرستان ممسنی عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۵۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی پلیس هرمزگان؛ سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی پاسگاه سرنی شهرستان میناب بامداد امروز حین گشت زنی در یکی از محور فرعی حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو وانت نیسان به رانندگی و سرنشینی دو نفر مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متهمان بدون توجه به دستور مأموران با افزایش سرعت و با تیراندازی به سمت مأموران اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز طولانی و در عملیات متقابل پلیس، متهمان عرصه را بر خود تنگ دیده و با توجه به کوهستانی بودن منطقه خودرو را رها کردند و متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی دقیق از خودرو توقیفی ۸۰ کیلو هروئین و ۷۰۰ کیلو مواد مخدر تریاک که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در زیر و لابلای مشک‌های ماری آغشته به سوخت جاساز شده بودند کشف شد و ضبط و تلاش مأموران برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان متواری ادامه دارد.

کد خبر 6095341

دیگر خبرها

  • آسمانی شدن مادر شهید آسوده در دزفول
  • حمله یک مهاجم با سلاح سرد به مامور نیروی انتظامی در ملارد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • مادر شهید اسحق مددی، به دیدار فرزند شهیدش شتافت
  • ناکامی سوداگران مرگ در انتقال ۷۸۰ کیلوهروئین و تریاک در هرمزگان
  • دستگیری سارقان اماکن خصوصی در نظرآباد
  • اوباش تحت تعقیب در صفادشت شناسایی و در «خوشنام» ملارد دستگیر شد
  • کشف محموله قاچاق ۱۱ میلیاردی توسط پلیس اصفهان
  • کشف ۱۱ میلیاردی محموله قاچاق توسط پلیس اصفهان