Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-06@02:27:10 GMT

تهیه نخستین نسخه نرم‌افزار موبایلی شهرداری کاشان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۶۴۸

تهیه نخستین نسخه نرم‌افزار موبایلی شهرداری کاشان

مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان گفت: در آینده نزدیک نخستین نسخه نرم افزار کاربردی موبایلی شهرداری با عنوان کاشان من منتشر می‌شود تا شهروندان بتوانند بخشی از سرویس‌های مورد نیاز خود از شهرداری کاشان را از این طریق دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل رسولیان اظهار کرد: راه‎اندازی بستر ارتباطی قوی بین شهرداری و شهروندان با هدف دسترسی سریع شهروندان به خدمات با اجرای اینترنت شهری و ارائه بسته‌های ماهیانه اینترنت رایگان به شهروندان از جمله اقدامات شهرداری کاشان است که در راستای تحقق شهر هوشمند انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به افزایش ضریب اعتماد شهروندان به شهرداری از طریق ایجاد سامانه‌های شفاف سازی و ارائه پروژه‌های شهرداری همراه با جزئیات در بستر نقشه پراکندگی پروژه‌ها در قالب سامانه دیدبان خدمت گفت: در آینده نزدیک نخستین نسخه نرم افزار کاربردی موبایلی شهرداری با عنوان کاشان من منتشر می‌شود تا شهروندان بتوانند بخشی از سرویس‌های مورد نیاز خود از شهرداری کاشان را از این طریق دریافت نمایند.

مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان با اشاره به اقدامات شهرداری این شهر در راه‌اندازی شهر هوشمند کاشان عنوان کرد: شهر هوشمند، شهر سنسورهاست که با استفاده از آنها به عنوان ابزارهای سنجش پارامترهای فیزیکی محیط و پردازش اطلاعات به دست آمده از این حسگرها، زمینه را برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان فراهم می‌سازد.

رسولیان یادآور شد: دوربینی‌های پایش تصویر یک نمونه از این سنسورها به حساب می‌آید و بر این مبنا پروژه راه اندازی پایش تصویری در حال حاضر توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان در حال پیگیری بوده و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز مشاوره‌های فنی لازم را در این خصوص ارائه می‌دهد.

منبع: مهر

کد خبر 425619

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری کاشان شهرداری کاشان مدیران شهری شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان فرهنگ شهروندی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهرداری کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • رونمایی از برنامه کاربردی خودمراقبتی مبتنی بر تلفن هوشمند برای کنترل آسم در کاشان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • هشدار؛ مراقب این نرم افزار‌های جعلی باشید
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • ورودی کاشان از سمت آزادراه امیرکبیر مسدود شد
  • برگزاری آیین ملی گل‌غلتان بیستم اردیبهشت‎ ماه در کاشان
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز