Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@21:42:31 GMT

کدام استان‌ها در سه روز آینده بارانی می‌شوند؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۷۹۳

کدام استان‌ها در سه روز آینده بارانی می‌شوند؟

خبرگزاری میزان: کبری رفیعی به تشریح آخرین وضعیت آب و هوایی سراسر کشور پرداخت و گفت: استان‌های مرکزی، قم، اصفهان، فارس و سمنان، البرز و قزوین از ساعات بعدازظهر امروز با بارش‌های پراکنده را روبه‌رو می‌شوند که این وضعیت تا روز چهارشنبه ادامه خواهد داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: روز پنج شنبه علاوه بر رگبار‌های پراکنده‌ای که در دامنه شرقی زاگرس و استان مازندران شاهد خواهیم بود، در شمال آذربایجان غربی و شرقی هم با بارش باران روبه‌رو می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی تصریح کرد: در روز جمعه در شمال و غرب کشور، دامنه‌های زاگرس مرکزی، سواحل خرز و دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین و زنجان شاهد بارش‌های پراکنده خواهیم بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی خاطرنشان کرد: پدیده غالب در شرق کشور در برخی ساعات وزش شدید باد خواهد بود که در برخی نقاط با ایجاد گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا همراه است که منجر به کاهش دید می‌شود.

رفیعی خاطرنشان کرد: هوای تهران امروز صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر با افزایش باد همراه است و در ساعات پایانی شب هم با احتمال بارش‌های پراکنده نیز روبه‌رو می‌شویم.

این کارشناس هواشناسی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود حداکثر دما در تهران امروز به ۳۶ درجه سانتیگراد و حداقل دما به ۲۷ درجه سانتیگراد برسد که در طول هفته با افزایش نسبی دما همراه خواهیم بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مناطق بارانی هواشناسی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، کارشناس هواشناسی لرستان گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی موج اصلی سامانه بارشی امشب از لرستان خارج می‌شود، اما به دلیل وجود موج رطوبتی این سامانه برای دو روز آینده، افزایش پوشش ابر همراه با بارش‌های پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.
 روح اله داودی گفت: موج جدید بارشی نیز دوشنبه وارد لرستان می‌شود که در گزارش‌های بعدی بیشتر به آن خواهیم پرداخت.
 به گفته وی در این مدت دمای کمینه و بیشینه هوا نیز کاهشی است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هواشناسی اصفهان فردا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت؛ بارش پراکنده باران
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۱۵ اردیبهشت
  • آسمان مناطق شمالی و مرکزی استان بوشهر بارانی می شود
  • هوای خنک بهای در مازندران
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • ورود موج‌ های رگباری شدید به کشور از هفته آینده
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده در لرستان
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • تداوم بارش‌ها تا ساعات آینده
  • تداوم نزول برکات آسمانی تا ساعات آینده