Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@12:36:48 GMT

منچستر و یک دشمن خودی در راه کسب سهمیه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۶۹۷۱

منچستر و یک دشمن خودی در راه کسب سهمیه

دین هندرسون گلر شفیلدیونایتد در واقع حکم دشمن خودی را برای منچستری ها در راه کسب سهمیه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از دیلی میل، منچستریونایتد تا پیش از تعطیلی لیگ برتر که در پی شیوع کرونا رخ داد، با 45 امتیاز تیم پنجم جدول بود و تنها سه امتیاز با چلسی رده چهارمی فاصله داشت. البته فاصله یونایتد با کسب سهمیه لیگ قهرمانان تقریبا همانقدر است که فاصله اش با بیرون ماندن از کسب سهمیه لیگ اروپا چرا که تیم های پایین یونایتد در جدول یعنی وولوز و شفیلدیونایتد، هر دو 43 امتیازی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

شیاطین سرخ خوشبین هستند که با از سرگیری لیگ برتر و با بازگشت ستاره ای چون پل پوگبا بتوانند به جمع چهار تیم راه یافته و فصل بعد در لیگ قهرمانان حاضر باشند. نکته جالب این است که آنها در راه کسب سهمیه رقیبی چون شفیلد را پیش رو دارند که از دین هندرسون استفاده می کند. هندرسون دروازه بان 23 ساله در واقع بازیکن منچستریونایتد است که به صورت قرضی برای شفیلد بازی می کند و یکی از پدیده های این فصل لیگ برتر محسوب می شود. او در 27 بازی برای شفیلد تنها 22 گل دریافت کرده و 10 کلین شیت نیز داشته است.

به فاصله 9 بازی تا پایان فصل، یونایتدها دو بازی خانگی مهم برابر تاتنهام و شفیلد یعنی رقبای مستقیم خود خواهند داشت و بدون شک حضور دین هندرسون با پیراهن شفیلد در اولدترافورد، می تواند جذابیت های فراوانی داشته باشد. او مامور حفاظت از دروازه شفیلد برابر ستاره هایی چوت مارسیال، مارکوس راشفورد، برونو فرناندز و دنیل جیمز خواهد بود.

هندرسون تاکنون 4 بار به صورت قرضی از یونایتد جدا شده ولی بی تردید فصل بعد به یونایتد باز می گردد و رقیبی جدی برای داوید دخیا خواهد بود.

 

 

شفیلد یونایتد منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شفیلد یونایتد منچستر یونایتد کسب سهمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم

تیم‌های آرسنال و تاتنهام در مهمترین دیدار هفته سی و پنجم لیگ برتر انگلیس و در دربی لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی سه بر دو آرسنال به پایان رسید.

هویبرگ بازیکن تاتنهام گل اول را با یک گل به خودی برای آرسنال زد تا تاتنهامی‌ها در سه بازی اخیرشون گل به خودی زده باشند. آرسنال درادامه با گل‌های ساکا و هاورتز اختلاف را بیشتر کرد. در نیمه دوم تاتنهام در صدد جبران برآمد و دو گل را توسط رومرو و سون هیونگ مین (پنالتی) جبران کرد، اما نتوانست کامبک را تکمیل کند.

آرسنال با این پیروزی ۸۰ امتیازی شد و با دو بازی و چهار امتیاز بیشتر نسبت به سیتی صدرنشین است. تاتنهام هم در رتبه پنجم قرار دارد و از کسب سهمیه لیگ قهرمانان دور شد.

در بازی همزمان بورنموث با سه گل برایتون را شکست داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • شمسایی: این قهرمانی فقط برای مردم است
  • هالند: حالا دوش می‌گیریم و به بازی بعدی فکر می‌کنیم
  • سیتی همچنان روی نوار پیروزی
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • تاتنهام ۲ - ۳ آرسنال/ توپچی‌ها از رقابت با سیتی کنار نمی‌کشند+ فیلم
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • لیگ برتر انگلیس/ منچستر متوقف شد؛ شفیلد سقوط کرد
  • رسمی: شفیلدیونایتد به چمپیونشیپ سقوط کرد
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد