Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، دکتر ابوالفضل بضاعت پور، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر گفت: بر اساس اعلام مرکز منطقه‌ای اطلاع‌رسانی علوم و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)، دکتر عزیز حبیبی ینگجه، استاد گروه شیمی دانشکده علوم دانشگاه محقق اردبیلی، بر اساس داده های منتشر شده از پایگاه طلایه‌داران علم تامسون رویترز (ISI) در زمره یک درصد برتر دانشمندان و نخبگان علمی جهان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اعلام اینکه انتخاب یک درصد برتر دانشمندان برتر جهان در ۲۲ حوزه موضوعی علوم و علوم اجتماعی صورت می‌گیرد و داده‌های مورد استفاده در تحلیل و انتخاب پژوهشگران یک درصد برتر از سامانه شاخص‌های اساسی علم ( ESI) و وب علوم (WOS) استخراج شده است، اضافه کرد: شاخص‌های نسبت تعداد کل استنادات به مقالات استنادکننده، تعداد متوسط خود استنادی به ازای هر مقاله و تخصص‌گرایی در ۱۰ سال اخیر از جمله مواردی است که در شناسایی پژوهشگران تاثیرگذار، مدنظر قرار گرفته است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ادامه داد: دکتر عزیز حبیبی ینگجه از فارغ‌التحصیلان شیمی دانشگاه صنعتی شریف و از پژوهشگران توانمند دانشگاه است که دارای بیش از ۱۹۰ مقاله معتبر علمی و پژوهشی (JCR) ، چندین کتاب تالیفی و ثبت اختراع تایید شده است و دارای ضریب بسیار عالی بهره‌وری و تأثیرگذاری علمی (h-index) برابر ۴۲ در WOS است.

دکتر بضاعت پور گفت: ۴۰ درصد از ۳۹ مقاله پراستناد چاپ شده دانشگاه و ۵۰ درصد از ۴ مقاله داغ چاپ شده دانشگاه بر اساس نتایج درج شده در WOS در ماه می ۲۰۲۰، از انتشارات این پژوهشگر است.

بر اساس اعلام وزارت علوم، کسب عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و استان طی چندین سال، انتخاب به عنوان شیمیدان برجسته کشور در سال ۹۶ توسط انجمن شیمی ایران، تقدیر توسط رییس انجمن نانوفناوری ایران به جهت چاپ مقالات داغ و پراستناد و عضویت در هیئت تحریریه چند مجله علمی و پژوهشی از جمله افتخارات علمی دکتر عزیز حبیبی به شمار می‌رود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشمندان یک درصد برتر دانشگاه محقق اردبيلي دانشگاه محقق اردبیلی یک درصد برتر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دکتر موذنی رییس دانشگاه شیراز گفت: این دانشگاه آماده است در صورت تمایل دانشجویان آمریکایی و اروپایی که در حمایت از مردم مظلوم غزه، از طرف دانشگاه‌های خود به اخراج تهدید شده اندرا جذب و بورسیه کند.
جمعی از دانشجویان دانشگاه شیراز هم از این پیشنهاد رئیس دانشگاه ابراز خوشنودی کردند.
همچنین دکتر داداش پور رىیس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم با اعلام حمایت از این تصمیم دانشگاه شیراز و دانشگاه فردوسی مشهد تصریح کرد: وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آمادگی دارد این دانشجویان را در رشته‌های تخصصی موجود، پذیرش و بورسیه تحصیلی کند.
دانشگاه شیراز هم اکنون از دانشگاه‌های برتر ایران است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغازهمایش بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای در اصفهان
  • اعطای جایزه البرز به پدر ماهواره ایران و پدر پیوند کبد
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • ۸ استاد دانشگاه صنعتی امیرکبیر تقدیر شدند
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان خارجی
  • آمادگی دانشگاه شیراز برای جذب دانشجویان اخراجی خارجی
  • برگزاری مراسم بازنشستگی و تجلیل از دکتر عراقی‌زاده
  • کسب چهار افتخار علمی بین‌المللی توسط عضو پیوسته فرهنگستان علوم
  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران