Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@04:21:30 GMT

برد امنیت ایران فرامنطقه‌ای است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۰۰۸

برد امنیت ایران فرامنطقه‌ای است

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با تأکید بر امنیت کشور و مرزهای فرا منطقه‌ای نظام گفت: آمادگی نیروهای مسلح تهدیدی برای هیچ کشوری نیست بلکه نشان از برد فرا منطقه‌ای امنیت ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سرتیپ دوم رضا آذریان ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ ۱۳۰ احتیاط پایه شهید دلجویان خراسان شمالی اظهار کرد: ارتش برای دفاع از کشور و حفظ آمادگی‌های خود همواره در رزمایش است و اکنون نظام قدرتمندتر از گذشته مقابل دشمنان ایستاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تلاش‌های ارتش برای دفاع از کشور گفت: افسران نظامی کشور همواره در برابر تجاوزهای آبی، خاکی و هوایی دشمنان ایستاده‌اند و مانع از اقدامات آنان در کشور شده‌اند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا ادامه داد: سالروز آزادسازی خرمشهر یک روز به یاد ماندنی برای همگان است زیرا تمام نیروهای مسلح به همراه کمک مردمی و جانفشانی هایشان دشمن را از خاک کشور بیرون راندند.

وی اصول دفاعی نیروهای مسلح را بر اساس معنویت، خودباوری، اراده ملی، صفا و دلدادگی به رهبری توصیف کرد و افزود: دشمن براساس تجزیه و تحلیل‌های گذشته خود و شناخت از شرایط جنگی ایران، از نظر نظامی نمی‌تواند وارد جنگ با ما شود.

آذریان در انتها با تاکید بر همراهی ارتش با مردم در تمامی شرایط سخت همچون سیل، زلزله و حتی کرونا، خاطرنشان کرد: آمادگی نیروهای مسلح تهدیدی برای هیچ کشوری نیست بلکه نشان از برد فرا منطقه‌ای امنیت ایران است.

در انتهای این مراسم سرهنگ اسماعیل نامنی به عنوان فرمانده جدید تیپ شهید دلجویان خراسان شمالی معرفی و از زحمات سرهنگ احمد دلاور، سرپرست این تیپ تقدیر شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیروهای مسلح شهید امنیت ایران نیروهای مسلح منطقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود

فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین امروز ـ شنبه ـ اذعان کرد وضعیت میدان نبرد برای نیروهای اوکراینی همچنان «رو به خامت است و بدتر هم می‌شود.»

به گزارش ایسنا، اوکراین مدتهاست در میدان نبرد با کمبود نیرو و تجهیزات دست‌وپنجه نرم می‌کند و برخی از مقامات و رسانه‌های غربی طی روزهای اخیر اذعان کرده‌اند که بسته کمکی جدید آمریکا به اوکراین چندان نمی‌تواند جریان جنگ را به نفع این کشورر جنگ‌زده اروپایی تغییر دهد.

خبرگزاری تاس به نقل از «الکساندر سیرسکی» فرمانده کل نیروهای مسلح اوکراین نوشت: «وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود.»

این مقام اوکراینی این اظهارات را خطاب به متحدان غربی طی جلسه‌ گروه تماس دفاع اوکراین عنوان کرد.

او در پیام‌رسان تلگرامش نوشت: «من اعضای این ائتلاف را نسبت به وضعیت وخیم میدان نبرد که در حال بدتر شدن است، آگاه کردم.»

این اولین بار نیست که الکساندر سیرسکی نسبت به اوضاع وخیم اوکراین هشدار می‌دهد. وی پیش از این گفته بود که وضعیت جبهه شرقی «به طرز چشمگیری دشوار و بدتر شده است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امروز بازدارندگی و قدرت تهاجمی نیروهای مسلح برای همگان آشکار است
  • یزدی ها کمترین تعداد پرونده قضائی نیروهای مسلح کشور را دارند
  • فرمانده نیروهای مسلح اوکراین: وضعیت میدان نبرد بدتر می‌شود
  • نیروهای مسلح استان بوشهر با تمام توان در حال خدمت هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • جزئیات جدید از انسداد مرزها برای افزایش امنیت کشور
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود
  • نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در اوج اقتدار در منطقه و جهان
  • نیروهای مسلح ایران در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند
  • سمینار «خلیج‌فارس؛ بازیگران منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای» برگزار می شود