Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@04:50:08 GMT

دخالت وزیر خارجه فرانسه در مسائل امنیت داخلی ایران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۳۴۷

خرداد: «ژان ایو لودریان» وزیر امور خارجه فرانسه امروز (سه‌شنبه) دوباره به گزافه‌گویی و تهدید درباره محکوم شدن یک متهم ایرانی-فرانسوی به ۵ سال حبس در ایران پرداخت.

به گزارش فارس به نوشته خبرگزاری «رویترز»، لودریان مدعی شد تعیین مجازات حبس برای این متهم توسط مسئولان قضائی ایران، روابط پاریس با تهران را دشوارتر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ادعای اینکه روابط ایران و فرانسه بعد از صدور حکم محکومیت مخدوش شده، گفت: «این حکم بر اساس هیچ مبنا و پایه جدی بنا نشده و انگیزه‌ای سیاسی داشت. پس ما قاطعانه به مسئولان ایرانی می‌گوییم که فریبا عادلخواه را بدون تأخیر آزاد کنند».

وزیر خارجه فرانسه در گفت‌وگو با شبکه رادیویی «فرانس اینتر»، افزود: «این تصمیم، روابط ما با مسئولان ایرانی را بسیار سخت‌تر می‌کند».

حدود ده روز پیش بود که وکیل «فریبا عادلخواه» از محکوم شدن وی به پنج سال زندان به دلیل «اجتماع و تبانی به قصد اقدام علیه امنیت کشور» و همچنین یک سال حبس به دلیل «تبلیغ علیه نظام» خبر داده بود.

لودریان در آن زمان نیز ضمن محکوم کردن این حکم برای جاسوسی فرانسوی، مدعی شد این اقدام «سیاسی» است.

وزارت خارجه فرانسه در حالی خواستار آزادی عادلخواه شده است که «عباس موسوی» سخنگوی وزارت خارجه ایران مهر ماه سال جاری میلادی تأکید کرده بود که فریبا عادلخواه یک تبعه ایران محسوب و به عنوان یک ایرانی از تمامی حقوق شهروندی شناخته شده برای اتباع ایرانی بهره مند است

منبع: خرداد

کلیدواژه: خارجه فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی

منابع محلی در سرزمین های اشغالی از واژگون شدن خودروی حامل ایتامار بن گویر، وزیر نژادپرست و جنجالی امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به بیمارستان خبر می دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، رسانه های رژیم صهیونیستی با انتشار ویدئویی از واژگون شدن خودروی «ایتمار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی و زخمی شدن وی خبر دادند.

 

.

 

این منابع افزودند بن گویر به دلیل جراحات وارده به مرکز درمانی شامیر عساف منتقل شده است.

بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شدبن گویر: افزایش ورود کمک‌ها به غزه اشتباه است

 

گفته می شود آسیب دیدگی وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی خفیف بوده است.

این وزیر صهیونیست در زمره چهره های جنجالی و نژادپرست کابینه نتانیاهو است که ضمن دفاع از تجاوز ارتش اسرائیل به نوار غزه ماموریت شکنجه زندانیان و بازداشت شدگان فلسطینی در زندان های اسرائیل را برعهده دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فیلم| هفت تیر کشی وزیر امنیت اسرائیل به روی مردم عادی برای جای پارک
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی راهی بیمارستان شد
  • وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی مجروح و به بیمارستان منتقل شد+ فیلم
  • دفتر بن‌گویر بیانیه داد
  • واژگون شدن خودروی «بن گویر» و زخمی شدن وی
  • ببینید | شوک بزرگ به اسرائیل؛ اولین تصاویر از واژگون شدن خودروی وزیر امنیت داخلی!
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • معاون سیاسی وزیر امور خارجه: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • باقری: ریشه ناآرامی‌ها در منطقه در دخالت خارجی است
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران