Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی دو بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع موارد مبتلا به کرونا در استان به ۶۵۶ نفر رسیده است.

کامبیز مهدی‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه دو آزمایش مثبت و مابقی منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از دو نمونه مثبت گزارش شده یک مورد در درمیان و یک مورد در بیرجند هستند، بیان داشت: با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان کرونا در بیرجند ۲۱۲ نفر و در درمیان ۸۲ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: در شهرستان طبس ۱۵۲ بیمار و در شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، سربیشه، خوسف و نهبندان به ترتیب به ۶۴، ۴۵، ۳۷، ۲۷، ۱۹ و هشت، چهار و شش بیمار کرونایی شناسایی شده است.

مهدی‌زاده با اعلام اینکه تاکنون پنج هزار و ۲۶۲ آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در استان انجام شده است، تبیین کرد: از این تعداد، جواب چهار هزار و ۶۰۶ نفر منفی و ۶۵۶ نفر مثبت بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، تبیین کرد: از مجموع بیماران کرونایی در استان ۶۰۷ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و چهار نفر در بیمارستان‌ بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی ۴۵ نفر هستند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی کرونا روز بدون کرونا شناسایی بیمار کرونایی بهبود بیماران بیمارستان ترخیص فوت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دکتر مهدی زاده کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان

ابوالفضل قربانی در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص اهمیت دور دوم انتخابات اظهار کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی یکی از مسائل مهم در تصمیمات سرنوشت‌ساز مملکت و مردم است.

وی با اشاره به دور دوم انتخابات در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: قطعاً باید این کار به سرانجام و به اتمام برسد و مسئولیت افرادی که در این شهرستان‌ها هستند نسبت به سایر افراد بیشتر است تا این کار ناتمام را به سرانجام برسانند.

دبیر مجمع نیروهای انقلاب اصفهان خاطر نشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری برای حضور پرشور در انتخابات تاکید بسیاری داشتند، بدیهی است که برای مرحله دوم هم این امر صادق است و از همه واجدین شرایط درخواست مشارکت در مرحله دوم انتخابات را داریم.

وی با بیان اینکه دور دوم انتخابات در شهرستان‌های سمیرم و لنجان برگزار می‌شود، گفت: مردم با انتخاب فرد اصلح نماینده خود را برای تصمیمگیری‌های سرنوشت‌ساز به مجلس شورای اسلامی می‌فرستند و این امر تأثیر مثبتی بر فعالیت‌های شهرستان‌ها، پیشرفت و آبادانی خواهد داشت.

کد خبر 6090558

دیگر خبرها

  • نماینده مهاباد: مجلس در مورد کاظم صدیقی سکوت کرد، در مورد چای دبش لاپوشانی / تعداد افراد زیر خط فقر دو برابر شده است
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • شکارچیان غیر مجاز ۱۱ میلیارد ریال به محیط زیست درگز خسارت زدند
  • اجرای ۲۲ هزار و ۵۰۰ متر شبکه توزیع آب آشامیدنی در شهرستان درمیان
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تاثیر مثبت انتخاب فرد اصلح در دور دوم انتخابات بر آبادانی شهرستان
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • آمادگی شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف برای برگزاری مرحله دوم انتخابات
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف