Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از شناسایی دو بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: مجموع موارد مبتلا به کرونا در استان به ۶۵۶ نفر رسیده است.

کامبیز مهدی‌‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۶۷ آزمایش از افراد مشکوک و بستری در بیمارستان گرفته شد که از این تعداد نتیجه دو آزمایش مثبت و مابقی منفی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از دو نمونه مثبت گزارش شده یک مورد در درمیان و یک مورد در بیرجند هستند، بیان داشت: با احتساب موارد جدید مجموع مبتلایان کرونا در بیرجند ۲۱۲ نفر و در درمیان ۸۲ نفر هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند مطرح کرد: در شهرستان طبس ۱۵۲ بیمار و در شهرستان‌های قاینات، زیرکوه، سرایان، فردوس، بشرویه، سربیشه، خوسف و نهبندان به ترتیب به ۶۴، ۴۵، ۳۷، ۲۷، ۱۹ و هشت، چهار و شش بیمار کرونایی شناسایی شده است.

مهدی‌زاده با اعلام اینکه تاکنون پنج هزار و ۲۶۲ آزمایش از افراد مشکوک به کرونا در استان انجام شده است، تبیین کرد: از این تعداد، جواب چهار هزار و ۶۰۶ نفر منفی و ۶۵۶ نفر مثبت بوده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت بیماران کرونایی در استان، تبیین کرد: از مجموع بیماران کرونایی در استان ۶۰۷ بیمار از بیمارستان‌ها ترخیص شدند و چهار نفر در بیمارستان‌ بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اعلام اینکه در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوت ناشی از ویروس کرونا در استان نداشته‌ایم، خاطرنشان کرد: تعداد فوت‌شدگان ناشی از ویروس کرونا در خراسان‌جنوبی ۴۵ نفر هستند.

انتهای پیام/3403/ح

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس خراسان جنوبی کرونا روز بدون کرونا شناسایی بیمار کرونایی بهبود بیماران بیمارستان ترخیص فوت دانشگاه علوم پزشکی بیرجند دکتر مهدی زاده کرونا در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، نمایشگاه گل و گیاه ۵ استان کشور در بیرجند خراسان جنوبی، گشایش یافت.

در این نمایشگاه، شرکت کنندگان از استان‌های خراسان جنوبی، شمالی؛ رضوی، مازندران و اراک، گل، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

نمایشگاهی از رنگ ها و عطرهای بی نظیر گل های طبیعی که توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند و توان استانهای کشور در تولیدات گل طبیعی را به نمایش می گذارد.

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۵هزار داوطلب کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شد
  • آماده‌باش هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در بیرجند و خوسف
  • کشف جسد مردی در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه ۵ استان کشور در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • گلچینی از گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند