Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@17:44:08 GMT

آزادی جنوب لبنان نقطه عطف منطقه به سمت استقلال بود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۷۳۵

آزادی جنوب لبنان نقطه عطف منطقه به سمت استقلال بود

معاون حزب‌الله لبنان آزادسازی جنوب لبنان را یک نقطه عطف در منطقه خواند و گفت، این موضوع ثابت کرد، نمی‌توان بر راه‌حل‌های تحت نظارت آمریکا و غرب تکیه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌‌الله به مناسبت سالگرد آزادسازی جنوب لبنان اعلام کرد، این روز نقطه عطف تاریخی برای منطقه به سمت استقلال بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  بر اساس گزارش شبکه «المنار»، شیخ قاسم ادامه داد: این روز مسیر سیاسی، فرهنگی و جهادی منطقه را تغییر داد و ما را از ناامیدی به امید، از تسلیم بودن به مقاومت، از ذلت به عزت واز شکست به پیروزی منتقل کرد.   وی تصریح کرد، عید مقاومت اعلام آشکار سقوط «ارتش صهیونیستی شکست ناپذیر» بود، سه گانه «ارتش، ملت و مقاومت» این ارتش را شکست داد و حوادث ثابت کرد که کشورهای بزرگ، حامی «اسرائیل» هستند و نمی‌توان بر راه‌حل‌های تحت نظارت آمریکا و غرب تکیه کرد زیرا آنها دلیل وجود اسرائیل و اشغالگری آن هستند و از تجاوز این رژیم به فلسطین و غصب آن حمایت می‌کنند.   شیخ قاسم تصریح کرد: مقاومت و آزادسازی، درهای پیروزی لبنان، فلسطین و منطقه بر اسرائیل و پروژه‌های آمریکا و ساخته دست آن "داعش" را باز کرد.   وی ضمن اعلام اینکه مقاومت نسلی به وجود آورد که تسلیم نمی‌شود و مسیرهای آینده برای آزادسازی فلسطین و اراضی اشغالی را باز کرد، افزود، مقاومت و بازسازی دو موضوع مرتبط به هم هستند؛ مقاومت مُصر به تشکیل دولت، حل امور مردم، انتقال به اقتصاد مولد و مقابله با فساد است.   شیخ قاسم تأکید کرد: نیاز به مقاومت تمام نمی‌شود و ما همواره در قلب نبرد هستیم و خطر واقعی تهدیدی حقیقی برای فلسطین ، لبنان و منطقه است پس مقاومت باید در آمادگی بالای خود باقی بماند و برای آینده آمادگی بیشتری کسب کند. موازنه پاسخگویی تضمین حفاظت از سرزمین خیرات سیاسی آن و یکی از ایستگاه‌های پیروزی بزرگ است. با آزادسازی، مقاومت از پروژه‌ای که قادر به آزادسازی و پیروزی است به  پشتیبان ثابت لبنان و آینده تبدیل شد.   در ۲۵ ماه مه سال ۲۰۰۰ میلادی (۴ خرداد ۱۳۷۹)، رژیم صهیونیستی پس از ۱۸ سال مقاومت مردم لبنان، مجبور به عقب نشینی از جنوب این کشور شد؛ این روز در لبنان به نام «عید مقاومت و آزادسازی» لقب گرفته است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه

منابع خبری از شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، منابع خبری گزارش دادند که صبح امروز 70 راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه شلیک شده است.

شبکه خبری المیادین لبنان به نقل از خبرنگار خود گزارش داد که شلیک راکت‌ها از لبنان به یک پایگاه نظامی اسرائیل در جولان اشغالی سوریه اصابت کرده است.

این منبع از دومین حمله موشکی به اصبع الجلیل در شمال فلسطین اشغالی و جولان اشغالی سوریه خبر داد.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز گزارش دادند که حدود 70 راکت به بلندی‌های جولان اشغالی سوریه شلیک شده که تعدادی از آن‌ها رهگیری شده است.

رسانه های اسرائیلی از شهرک‌نشینان جولان اشغالی خواستند که به پناهگاه بروند.

مقر فرماندهی لشگر 210 اسرائیل در جولان اشغالی هدف حملات راکتی حزب الله قرار گرفت

در پی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد، که در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در پاسخ به تجاوز رژیم اسرائیل به منطقه «البقاع»،  رزمندگان مقاومت اسلامی امروز دوشنبه مقر فرماندهی لشگر 210 ارتش رژیم صهیونیستی را در جولان اشغالی سوریه با ده‌ها راکت کاتیوشا هدف قرار دادند.

حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به جولان اشغالیاگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • شهادت ۳ مبارز گردان‌های قدس در جنوب لبنان
  • پرواز بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش غربی مرز با لبنان+فیلم
  • حملات جنگنده‌های ارتش اسرائیل به جنوب لبنان
  • رکورد استقلال در آزادی دست نیافتنی‌تر شد
  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حمله پهپادی حزب الله لبنان به پایگاه «المطله»
  • شلیک ده‌ها موشک از لبنان به مقر فرماندهی لشکر جولان اسرائیل
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • نقطه عطف وارثان جبهه دفاع از حرم «حماسه خانطومان» است
  • رسانه اسرائیل : حزب الله یک هزار و ۵۰۰ موشک به اسرائیل شلیک کرده است