Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیگ برتر فصل جاری را کنسل خواهند کرد و باشگاه ها برای این کار نقشه کشیده اند.

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند امروز ظهر پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: تمرینات را شروع کردیم. تمام امور بهداشتی را رعایت کردیم و کار را پیش می بریم. فکر کنیم تنها تیمی هستیم که خیلی منظم و با امکانات فراوان کار را شروع کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس درباره قرارداد خود با باشگاه آنتورب بلژیک افزود: آنها دنبال اولین فرصت برای حضورم در بلژیک هستند تا در تست پزشکی شرکت کنم. دوست دارم بعد از لیگ برتر در بلژیک حاضر شوم.

وی درباره نامه چهار باشگاه لیگ برتری مبنی بر عدم برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر فوتبال در فصل جاری تاکید کرد: به نظرم این چهار تیم خیلی زود انصراف دادند. من مطمئنم پنج شش روز مانده به شروع لیگ برتر، تعداد این تیم ها به ۹ یا ۱۰ تیم می رسد. من ذهن مدیران و مربیان این تیم ها را می توانم بخوانم. اگر الان بگویند ما عضو کرونایی داریم فرصت برای قرنطینه کردن دارند اما می آیند زمانی را اعلام می کنند که دیگر فرصت نمی کند. آنها یک هفته قبل از بازی ها تیم ها

بیرانوند در پاسخ به اینکه فکر می کنید بازی ها لغو شود افزود: لیگ را کنسل خواهند کرد. ۲۸ خرداد می گویند عضو کرونایی داریم چرا که آنها نقشه کشیده اند.

دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس درباره اظهارات بوژیدار رادشوویچ مبنی بر اینکه سخت است بیرانوند به لیورپول برود گفت: رادو یکی از دوستان خیلی خوب من است. امیدوارم اگر قرار است اتفاقی برای پرسپولیس بیفتد او در فصل آینده گلر اول تیم باشد.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس پرسپولیس علیرضا بیرانوند لیگ برتر ویروس کرونا لیگ برتر بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، احمد گوهری که یک فصل و نیم در پرسپولیس حضور داشت و با این تیم همه جام‌های داخلی را به‌دست آورد در تابستان ۱۴۰۲ برای انجام بازی بیشتر در لیگ راهی اراک شد.

گوهری که با قراردادی قرضی اردوی پرسپولیس را ترک کرده، در یک فصل سه بار برابر هم‌تیمی‌های سابق خود قرار گرفته است.

او در دو دیدار گذشته نمایش خوبی داشت. گوهری در آزادی با تک گل علی نعمتی مغلوب شد اما در بازی برگشت در اراک با کلین‌شیت خود موجب شکست تلخ پرسپولیس در اولین تجربه سرمربیگری اوسمار شد.

احمد گوهری پیش از بازی با بازیکنان پرسپولیس خوش و بش گرمی داشت و باید دید چه عملکردی در این بازی خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • اسدبیگی:سوپرگل مسابقه بعد از سوپرگل تمرین!
  • صعود شاگردان شمسایی به فینال در ضیافت پنالتی‌ها
  • دیدار آلومینیوم - پرسپولیس به وقت‌های اضافه کشیده شد + فیلم
  • صعود ایران به فینال آسیا؛ پسران شمسایی در یک‌قدمی جام
  • گوهری و نقشه برای دومین ضربه به پرسپولیس
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • آزمون احتمالی یک مهارت مهم در گلر جوان پرسپولیس
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • چالش متفاوت برای گلر پرسپولیس: حذفی و پنالتی!