Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@13:11:55 GMT

برگزاری مجازی شب شعر ملی «یاد یار» در زنجان

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۷۸۳۴

برگزاری مجازی شب شعر ملی «یاد یار» در زنجان

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران جعفری از برگزاری رویداد شب شعر ملی «یاد یار» به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی زنجان به شکل مجازی خبر داد و گفت: در کنار این رویداد که قرار است ۱۳ خردادماه امسال برگزار شود، شاهد برپایی نمایشگاه آثار شاعران در فضای مجازی نیز خواهیم بود.

وی با یادآوری اینکه این رویداد فرهنگی به مناسبت رحلت بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد و شهدای عملیات آزادسازی خرمشهر برگزاری خواهد شد، افزود: در برگزاری این برنامه، دفتر ادبیات حسینیه اعظم زنجان، حوزه هنری استان و نیز بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع‌مقدس زنجان مشارکت خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاددانشگاهی استان زنجان با بیان اینکه در برنامه شب شعر «یاد یار» که قرار است به صورت زنده و از صفحه اینستاگرامی live.haz.ir@ برگزار شود، شاعران ملی از استان‌های زنجان، قم، اصفهان، یزد، مرکزی، آذربایجان‌غربی و کشور پاکستان حضور می‌یابند، افزود: همچنین اشعار این شاعران به صورت تابلوهایی طراحی شده و در فضای مجازی نمایش داده خواهد شد. همچنین این برنامه از طریق شبکه جهانی سحر پخش خواهد شد.

کد خبر 4934655

منبع: مهر

کلیدواژه: شب شعر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری

عبدالحسین زمان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در استان، اظهار کرد: این رویداد به منظور توانمندسازی شبکه امامان جماعت محلات استان در تاریخ ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه رویداد شهید اصلانی با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد، افزود: ۱۲ نفر از امامان جماعت توانمند در سراسر استان برای حضور در این رویداد دعوت شده‌اند که این افراد می‌توانند به همراه پنج نفر از کنشگران مسجد یا محله خود که در قالب شبکه بانوان، قرآنی، هیأت مذهبی، رسانه محلی و شبکه تبلیغ خواهند بود در رویداد حضور پیدا کنند.

وی ادامه داد: در طرح شهید اصلانی به منظور توانمندسازی افراد شرکت‌کننده، دوره آموزشی یک روزه با حضور اساتیدی از بنیاد جامعه پرداز هدایت در روز پنج‌شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

زمان‌پور عنوان کرد: این انتظار وجود دارد که در محله اول و در رویداد شهید اصلانی به اهداف تعیین شده یعنی توانمندسازی امامان جماعت دست پیدا کنیم، در ادامه نیز مقرر است رویداد شهید شهرکی برگزار شود که طراحی بوم مسئله است.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه منتخبین رویداد شهید شهرکی در قالب رویداد شهید دارایی به مشهد مقدس اعزام خواهند شد، اضافه کرد: در رویداد شهید شهرکی رقابتی بین مساجد محلات و شبکه امامان برگزار و بومی طراحی خواهد شد، امام پایگاه منتخب در این رویداد به همراه کنشگران مسجد در رویداد شهدی دارایی شرکت خواهند داشت.

وی تصریح کرد: در رویداد شهید دارایی حدود ۱۰۰ امام جماعت شاخص به همراه تیم خود از کل کشور حضور پیدا می‌کنند یعنی مقرر است در مجموع ۱۰۰۰ نفر در این رویداد شرکت داشته باشند.

زمان‌پور یادآور شد: قالب برنامه‌های رویداد شهید دارایی حول محور شبکه امامت انجام خواهند شد یعنی امام باید توانمندی لازم برای ایجاد شبکه در محل خود را داشته باشد تا به این ترتیب بتواند از کنشگران محل استفاده و برنامه‌ها همچنین اهداف مسجد را پیش ببرد.

راهیار بنیاد جامعه پرداز هدایت در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: یکی از اهداف رویداد شهید دارایی این است که در مساجد علاوه بر جنبه عبادی، خدمات اجتماعی مساجد نیز تقویت و توانمندی لازم برای تحقق این مهم در امامان جماعت ایجاد شود.

کد خبر 6098088

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد «شهید اصلانی» در چهارمحال و بختیاری
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • میزبانی رقابت‌های بین‌المللی کشتی جام تختی به زنجان رسید
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • ایجاد ۲۱ چایخانه رضوی در زنجان
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • نشست خبری جشنواره کتاب در حال برگزاری است
  • دستگیری عامل انتشار محتوای نامتعارف در فضای مجازی در رشت
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • لغو مراسم آیینی سنتی کومسای در هورامان کردستان به دلیل بارندگی