Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان هشدار داد که با توجه به گسترش ویروس کرونا در یمن و نیاز مبرم آن به کمک مالی، فعالیت این کمیساریا در یمن در حال نزدیک شدن به نقطه توقف است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، در ادامه هشدارهای نهادهای بین‌المللی درباره وضعیت ناگوار یمن به دلیل تداوم حملات و محاصره این کشور توسط ائتلاف سعودی، یک نهاد امدادرسانی سازمان ملل درباره احتمال توقف برنامه‌های امدادی در یمن هشدار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، «۸۰ درصد از جمعیت دچار سوءتغذیه یمن به کمکهای بشردوستانه نیازمند هستند که این موضوع یمن را حتی پیش از شیوع ویروس کرونا (در دنیا) به بزرگ‌ترین بحران انسانی جهانی تبدیل کرده بود».

«چارلی یاکسلی» سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان که امروز سه شنبه در یک جلسه ویدئو کنفراسی سخنرانی می‌کرد، درباره وضعیت وخیم یمن و تاثیر آن بر فعالیتهای نهادهای امدادی سازمان ملل هشدار داد.

وی گفت: «ما داریم به یک نقطه احتمالی توقف در برنامه مان می‌رسیم و اگر به زودی کمک مالی تازه جذب نکنیم، بسیاری از برنامه‌های امدادی و به ویژه برنامه اعطای کمک مالی به آوارگان داخلی در یمن شاید متوقف شود».

سخنگوی کمیساریای عالی سازمان ملل برای پناهندگان افزود: «ما بیش از پیش شاهد افزایش تعداد خانواده‌هایی هستیم که برای بقا به اقدامات آسیب زایی چون گدایی، استفاده از کودکان به عنوان نیروی کار و ازدواج کودکان دست می‌زنند».

هشدار این نهاد امدادی با ادامه حملات ائتلاف متجاوز به رهبری عربستان سعودی و محاصره مردم یمن همزمان شده است؛ حملاتی که از ششم فروردین ۱۳۹۴ آغاز شده و به رغم ادعاهای ریاض درباره آمادگی برای آتش‌بس، ادامه یافته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: یمن سازمان ملل عربستان سعودی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۷۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر

به گزارش همشهری آنلاین، سرهنگ محبی جانشین پلیس راه کشور، ضمن اعلام آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی کشور در تعطیلات ۳ روزه، درخصوص لغزندگی جاده‌ها به مسافران و رانندگان هشدار داد.

کد خبر 848889 منبع: ایرنا برچسب‌ها ترافیک - جاده‌ای خبر مهم پلیس راهور - جاده‌ها

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان: تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • امداد رسانی هلال احمر به ۲۰ استان متأثر از سیل
  • هشدار بارش‌های سیل‌آسا در ۱۳ استان
  • هشدار نارنجی هواشناسی در استان زنجان صادر شد
  • گزارش برنامه توسعه سازمان ملل و کمیته «اسکوا» از اوضاع غزه
  • هشدار جدی به مسافران؛ احتمال ریزش کوه و سقوط سنگ در ۲ مسیر
  • اجرای ۱۰۲۵ عنوان برنامه خدمت‌رسانی در هفته بسیج سازندگی فارس
  • باران هوای تهران را پاک کرد/ هشدار بارندگی شدید و احتمال سیل
  • هشدار تشدید و تداوم فعالیت سامانه بارشی در هرمزگان
  • اجرای ۲۰۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج سازندگی درگیلان