Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@09:03:30 GMT

واکنش سرخپوشان لیگ به یک اتهام عجیب

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۰۰۳

واکنش سرخپوشان لیگ به یک اتهام عجیب

سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو به برگزاری تمرینات این تیم بدون مشخص شدن پاسخ تست‌های کرونا واکنش نشان داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، تیم‌های حاضر در این بازی‌ها پس از انجام تست کرونا و ارسال پاسخ این تست‌ها منعی برای آغا تمرینات ندارند. اما برخی از تیم‌های لیگ برتری بدون مشخص شدن پاسخ تست‌های کرونا، اقدام به آغاز تمرینات کردند که این موضوع امروز (دوشنبه) با واکنش سهیل مهدی، سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ همراه شد و او چنین کاری را تخلف محسوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی جباری، سرپرست تیم فوتبال شهرخودرو خراسان در واکنش به این موضوع اظهار داشت:

بازیکنان شهرخودرو به صورت ایزوله در کمپ تیم حاضر هستند و ما هم تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم. بازیکنان تیم در حال حاضر به صورت اختصاصی تمرین می‌کنند و فقط تمرین هوازی انجام می‌دهیم. نمی‌توانستیم تا رسیدن پاسخ تست‌ها دوباره بازیکنان را به حال خودشان رها کنیم و چیزی به نام تمرین گروهی در حال حاضر وجود ندارد.

با این حال شنیده می‌شود که تمرین روز‌های گذشته شهرخودرو به صورت انفرادی نبوده و این تیم یکی از تیم‌های متخلف از سوی کمیته مسابقات سازمان لیگ است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تست کرونا تست کرونا سازمان لیگ فدراسیون فوتبال سرپرست کمیته مسابقات سازمان لیگ سهیل مهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، وستون مک‌کنی، ستاره تیم ملی آمریکا، ساعتی قبل قربانی هکرهای شبکه‌های اجتماعی شد و عکس حساب کاربری او با پیراهن منچستریونایتد منتشر شد.

امشب عکسی از مک‌کنی با پیراهن تیم انگلیسی یونایتد در صفحه فیس‌بوکش منتشر شد و عبارت "من اینجام" همراه آن به چشم می‌خورد. این عکس به سرعت حذف شد اما در حال حاضر سر و صدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی ایجاد کرده است.

این اولین پست در صفحه این بازیکن آمریکایی در نزدیک به یک سال گذشته بود؛ آخرین پست او در ژوئن 2023 منتشر شد. این پست در زمان عجیبی منتشر شده چون یوونتوس در حال حاضر با مک‌کنی برای تمدید قرارداد به بن بست رسیده است.

سایت کالچومرکاتو ایتالیا تایید کرد که حساب کاربری این بازیکن هک شده و به سرعت این تصویر حذف شد تا صفحه به حالت عادی بازگردد. به نظر می‌رسد که این اقدام شاید توسط اطرافیان این بازیکن صورت گرفته تا به نوعی شایعاتی درمورد آینده او و احتمال پیوستن به یونایتد را مطرح کنند.

او در تابستان امسال از تورین جدا خواهد شد. مک‌کنی فصل گذشته به صورت قرضی برای لیدزیونایتد در لیگ برتر بازی کرد اما پس از سقوط این باشگاه، به ایتالیا بازگشت.

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!  
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • توخل: نگران آینده بایرن نیستم
  • واکنش تند میثاقی به صحبت‌های پیرمرد سپاهانی؛ بیجا می‌کنی حرف می‌زنی!
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • ترکیب تیم فوتبال استقلال اعلام شد/ ترکیب سرخپوشان برای دیدار حساس