Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@02:55:24 GMT

چند خبر کوتاه از اردوی شاگردان تارتار در تهران

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۰۷۱

چند خبر کوتاه از اردوی شاگردان تارتار در تهران

اعضای تیم نفت مسجد سلیمان در تهران مستقر هستند و به زودی تست کرونا خواهند داد.

 به گزارش "ورزش سه"، آنطور که سلیمانی معاون باشگاه نفت مسجد سلیمان می گوید تیم فوتبال این باشگاه در تهران مستقر شده و در حال آماده سازی برای شروع تمرینات  است.

 

قرار است تست کرونای بازیکنان ظرف یکی دو روز آینده گرفته شود و تاکنون موردی از ویروس در میان بازیکنان نفت مسجد سلیمان ثبت نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخشی از صحبت های خبرنگاران با معاون ورزشی باشگاه نفت مسجد سلیمان در رابطه با هزینه های انجام تست بود که او هم مانند مدیرعامل باشگاه معتقد بود، هزینه ها برای آنها دردسر ساز شده است.


از سلیمانی در رابطه با راه ندادن بازیکنان به هتل هم پرسیدند که او این موضوع را تکذیب کرد.


قسمت بعدی در مورد کمک های دریافتی از دولت بود که به دلیل برخی محدودیت ها این پول هنوز به دست باشگاه نفت مسجد سلیمان نرسیده است.


در نهایت موضوع دیگر امکان میزبانی نفت مسجد سلیمان در لیگ برتر بود که سلیمانی اینطور پاسخ داد: نخ. در تهران روزانه 600 ابتلا داریم ولی در مسجد سلیمان وضعیت قرمز نیست. موارد ابتلا روزانه 3 ، 4 نفر است. اسکان ما هم در مهمان سرای دانشگاه آزاد است و بعید به نظر می رسد مشکلی ایجاد شود.

نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان مهدی تارتار نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ چهل‌ویکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌منظور شناسایی و معرفی آثار کوتاه برگزیده در سطح ملی و بین‌المللی، جریان‌سازی و رقابت سازنده بین فیلم‌سازان و ارج نهادن به خلاقیت سینماگران جوان، برگزار می‌شود و فیلم‌سازان ایرانی بایستی تا یکم مردادماه 1403، نام‌نویسی کرده و اثر خود را در سامانه بارگذاری فرمایند. این جشنواره از 27 مهرماه تا 2 آبان‌ماه 1403 در تهران برگزار خواهد شد. گزارش: 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • زنگ خطر برای والیبال ملی؛ لطیفه‌ای با کلیدواژه «همه برای یکی»!
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود
  • تارتار و هدایت ملوان با درد شدید (عکس)
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن
  • شغل نان و آب‌دار چراغ‌روشن‌کنی را چه کسانی عهده‌دار بودند؟
  • در لیگ ملت‌های آسیای مرکزی شرکت می‌کنیم/ هدفمان اصلاح تکنیک است