Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:36:46 GMT

نجات نوزاد رها شده در سطل زباله

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۱۳۶

نجات نوزاد رها شده در سطل زباله

به گزارش تابناک به نقل از فارس، و بر اساس اعلام سازمان اورژانس کشور، صبح امروز ساعت ۹:۱۵ کارگران خدمات شهری شهرداری طی تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۵ تهران اطلاع دادند که یک نوزاد دختر که کاملا هوشیار است، در شهرک ولیعصر تهران پیدا کرده اند.

بر اساس این گزارش، بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شده و پس از طی انجام مراحل پیش بیمارستانی و درمانی لازم، این نوزاد تازه متولد شده را به بیمارستان فیاض بخش منتقل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال عمومی این نوزاد خوب گزارش شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب نجات نوزاد نوزاد رها شده سطل زباله ونزوئلا فطریه غیزانیه نفت ونزوئلا صدیقه کیانفر دریای کارائیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران از اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران خبر داد.

محمد علیمهری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح روند احداث نیروگاه‌های خورشیدی در استان تهران و برنامه‌ریزی برای بهره‌گیری از انرژی تجدیدپذیر گفت: برنامه‌ریزی برای تولید ۱۵۰۰ مگاوات برق خورشیدی در استان تهران انجام شده است.

وی افزود: بر همین اساس کلنگ زنی احداث ۵۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در سطح استان تهران طی دو هفته آینده در شهرستان‌های شهرری، ورامین و ملارد انجام خواهد شد.

علیمهری ادامه داد: اقدامات اولیه و تخصیص زمین مناسب برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در استان تهران انجام شده است و طی یک ماه آینده منجر به عقد قرارداد با سرمایه گذاران این طرح خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری تهران تاکید کرد: از ابتدای سال جاری کلیه ادارات موظف هستند ۲۰ درصد برق مصرفی خود را از طریق نیروگاه‌های تجدیدپذیر تأمین کنند و در غیر این‌صورت برق مصرفی برای آنها بر اساس قیمت برق در بورس کالا محاسبه خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • لحظه دلهره‌آور و حساس نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر (فیلم)
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم
  • نجات جان نوزاد توسط اپراتور هلال‌ احمر + فیلم | نوزاد دو روزه نفس نمی‌کشید!
  • اختصاص زمین برای احداث ۱۰۰۰ مگاوات نیروگاه خورشیدی در تهران
  • کیفیت هوای تهران در شرایط «قابل قبول»
  • میانگین سن پدرها و مادرها در اولین فرزندآوری ۳۲ و ۲۷ سال
  • سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
  • ۳۲ و ۲۷ سال؛ میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری در سال گذشته
  • دادستانی از اقدامات شهرداری‌ها حمایت قضایی می‌کند