Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-07@13:10:24 GMT

دوربین‌های جدید هایک ویژن

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۴۴۸

دوربین‌های جدید هایک ویژن

به گزارش افکارنیوز،

محصولات حفاظتی و نظارتی از اهمیت ویژه ای برخورداراند، زیرا توانسته اند تا حدود زیادی امنیت کسب و کارها را بهبود بخشند. دوربین های مداربسته نیز در این دسته جای می گیرند. یکی از برندهای مطرح دوربین مداربسته، برند هایک ویژن است. در این مقاله قصد داریم به معرفی دوربین مداربسته هایک ویژن، یکی از پرفروش ترین برندهای دوربین مداربسته در جهان بپردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر طبق لیست منتشر شده در مجله ASMAG دوربین هایک ویژن همه ساله در لیست 50 تایی بهترین مارک دوربین مداربسته در جهان  قرار می گیرد.

هایک ویژن  (فروش خالص سال 2018: 5.3  میلیارد دلار)

 

شرکت هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شده و از آن زمان تاکنون همواره در لیست برترین محصولات امنیتی و حفاظتی در جهان قرار داشته است. هایک ویژن دارای بزرگترین تیم تحقیق و توسعه در جهان است. خط تولید منحصر به فرد آن در جهان باعث شده تا بتواند تولیداتی با بالاترین تکنولوژی به بازار ارائه کند. به منظور نوآوری و تولید پیشرفته‌ترین محصولات نظارتی، این شرکت سالانه 7 درصد از درآمد خود را صرف بخش تحقیق و توسعه می‌کند. به دلیل کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسب، دوربین هایک ویژن از جمله پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین برندها در جهان محسوب می‌گردد.

نقاط قوت دوربین هایک ویژن:

دوام بالای محصولات (پشتیبانی از استانداردهایIP66 ، IP67) کیفیت بالای تصاویر نصب و راه اندازی آسان امکان دسترسی به تصاویر از راه دور بر روی گوشی موبایل یا تبلت پشتیبانی از انواع قابلیت‌های تجزیه و تحلیل تصاویر مانند تشخیص حرکت، تشخیص ورود غیرمجاز، شمارش افراد و ... تولید و ارائه انواع نرم‌افزارهای مدیریت تصاویر توسط خود شرکت سازگار با سایر تجهیزات با تکنولوژی متفاوت مانند آنالوگ، AHD و ... هایک ویژن محصولات متنوعی را با ویژگی های متنوع در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. به این معنی که می توان این محصولات را با هر بودجه ای که در اختیار دارید و متناسب با نوع کاربری و نیاز خود خریداری کنید.

نقاط ضعف دوربین هایک ویژن:

دوربین‌ها امکان ضبط صدا ندارند و باید میکروفن به صورت جداگانه نصب گردد عدم سازگاری با تجهیزات با تکنولوژی HDCVI

 

انواع دوربین مداربسته هایک ویژن

دوربین های هایک ویژن دارای تنوع بالایی بوده و طبق فاکتورهای متفاوتی دسته بندی می شوند. برای مثال بر اساس نوع بدنه به چند دسته دوربین های دام، دوربین های بالت، دوربین باکس، دوربین کیوب، دوربین اسپیددام و ... تقسیم می شوند. و یا بر اساس مگاپیکسل یا رزولوشن تصویر به دسته دوربین 2 مگاپیکسلی هایک ویژن، دوربین 3 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسلی و .... تقسیم بندی می شوند. اما در سال های اخیر هایک ویژن نسل جدیدی از دوربین های خود را به بازار عرضه نموده که دارای تکنولوژی های جدید و پیشرفته تری هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

دوربین حرارتی هایک ویژن: اساس کار این دوربین‌ها بر پایه تشخیص تغییرات دمایی است. این دوربین‌ها قادرند هر گونه تغییر در درجه حرارت محیط را شناسایی کرده و اطلاع‌رسانی‌های لازم را انجام دهند. به همین دلیل قبل از وقوع حادثه کاربران می‌توانند اقدامات لازم را انجام دهند. لازم به ذکر است که دوربین حرارتی هایک ویژن از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در آنالیز تصاویر بهره می‌برند. این باعث می‌شود تا آلارم‌های منتشر شده آن بسیار دقیق بوده و از نوع کاذب نباشند.

دوربین ضد انفجار هایک ویژن: شرکت هایک ویژن به تازگی دوربین‌هایی را تولید کرده که دارای قابلیت ضد انفجاری هستند. این محصولات به گونه‌ای طراحی شده‌اند که می‌توانند در انفجارهای بزرگ دوام آورده و سالم باقی بمانند. در این صورت پس از وقوع انفجار به راحتی می‌توانید تصاویر را بررسی کرده و عوامل آن را شناسایی نمائید.

دوربین تشخیص چهره هایک ویژن: یکی  از ویژگی‌های جالب و کاربردی که در برخی از دوربین‌های مداربسته مانند دوربین‌های برند هایک ویژن وجود دارد، توانایی تشخیص و شناسایی چهره افراد است. تکنولوژی موجود در این دوربین‌ها به نحوی است که می‌توانند بر اساس الگوریتم‌های مخصوصی که در نرم‌افزار آنها تعریف شده، چهره افراد مختلف را از یکدیگر تشخیص دهند. مهمترین کاربرد این قابلیت در موارد پلیسی و وقوع جرم و جنایت است. چنانچه در محیطی جرمی رخ دهد، دوربین مداربسته‌‌ای که مجهز به این قابلیت باشد براحتی می‌تواند فرد خلافکار را بر اساس خطوط چهره او شناسایی کند.

رادار هایک ویژن: رادار هایک ویژن با استفاده از فناوری cutting-edge می تواند با دقت بسیار بالا تا حداکثر 32 سوژه نفوذی را حتی در بدترین شرایط آب و هوایی شناسایی کند. رادار هایک ویژن مناسب برای اهداف نظارتی در اماکن مختلف و فضاهای وسیع با شرایط آب و هوای نامساعدی است که امکان استفاده از دوربین های مداربسته معمولی در آنها وجود ندارد. با توجه به قابلیت بالا در شرایط نامساعد آب و هوایی، زاویه دید گسترده و تشخیص دقیق سوژه ها می توان از رادار هایک ویژن در بنادر، فرودگاه ها و مناطق بزرگ صنعتی بهره جست.

 

محصولات هایک ویژن را چگونه می‌توان خریداری کرد؟

خوشبختانه برند هایک ویژن در ایران دارای نمایندگی رسمی است. تقریبا بیشتر محصولات این کمپانی در ایران موجود است. شما می‌توانید این محصولات را از نمایندگی رسمی هایک ویژن در تهران در ایران خریداری کنید. دوربین‌های مداربسته هایک ویژن به دلیل داشتن کیفیت بالا و در کنار قیمت مناسب دارای فروش بالایی در ایران هستند. برای اطلاع از تنوع محصولات، کاربردها و تکنولوژی‌های جدید این سیستم‌های نظارتی می‌توانید با شماره‌ زیر با نمایندگی هایک ویژن تهران در ایران تماس بگیرید:

021-88500020

 

محصولات هایک ویژن با چه گارانتی عرضه می‌شوند؟

این محصولات دارای گارانتی دو ساله هستند. محصولات هایک ویژن در ایران با گارانتی شرکت پارس ارتباط افزار به فروش می‌رسند.

در پایان پیشنهاد ما استفاده از برندهای معتبر به جای تجهیزات NONAME و یا متفرقه است. همچنین به مصرف کنندگانی که به دنبال تجهیزات مداربسته با کیفیت بالا هستند که در عین حال مقرون به صرفه نیز باشد، برند هایک ویژن (Hikvision) را توصیه می کنیم. گرچه نمی توان ادعا کرد که برند هایک ویژن بهترین و با کیفیت ترین برند دوربین مداربسته موجود در بازار است اما با در نظر گرفتن نسبت کیفیت به قیمت در این محصولات می توان گفت که برندی بی رقیب است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تشخیص چهره موبایل هوش مصنوعی دوربین های مداربسته دوربین هایک ویژن دوربین مداربسته برند هایک ویژن هایک ویژن کیفیت بالا دوربین ها بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناهنجاری گوژپشتی چگونه تشخیص و درمان می‌شود؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، اختلال کیفوز یا قوزپشتی، یک نوع انحراف در ستون فقرات است که باعث خم شدن بخشی از آن به سمت بیرون می‌شود. این مشکل ممکن است برای افراد در سنین مختلف رخ دهد، اما اغلب در دوران بلوغ اتفاق می‌افتد. اگرچه این بیماری معمولاً مشکلات جدی را ایجاد نمی‌کند، اما در صورت شدت بالا می‌تواند باعث تغییر شکل ستون فقرات و درد شود. همچنین ممکن است منجر به فشار به قفسه سینه شده و باعث مشکلات تنفسی شود. کیفوز بیشتر در سنین نوجوانی ظاهر می‌شود و گاهی ممکن است مادرزادی یا در سنین بالاتر نیز رخ دهد.

افراد مبتلا به کیفوز ممکن است با قوز قابل توجه در ناحیه پشت روبه‌رو شوند. در صورت شدت بالا، درد کمر و التهاب ناحیه ستون فقرات همراه با ضعف قسمت پایین بدن و حتی فلج پا نیز ممکن است رخ دهد؛ بنابراین تشخیص به موقع و در صورت لزوم، درمان مناسب می‌تواند از عوارض جدی این بیماری جلوگیری کند. این اختلال ممکن است از علل مختلفی نظیر عوامل مادرزادی، اختلالات رشد، آسیب‌های فیزیکی، عفونت ستون فقرات یا حتی وجود تومور نخاعی ناشی شود. در ادامه، قصد داریم درباره انواع کیفوز، علائم آن، روش‌های تشخیص و راه‌های درمان اطلاعات بیشتری منتقل کنیم.

کیفوز یک اختلال نسبتاً شایع است که معمولاً در جوانان و بزرگسالان رخ می‌دهد. در این اختلال، بخشی از مهره‌های منطقه توراکس از حالت عادی خود خارج می‌شود و شکل مثلثی به خود می‌گیرد، که منجر به خم‌شدن ستون فقرات به سمت جلو می‌شود. عوامل تغییر حالت توراکس می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

نشستن طولانی مدت پشت میز یا خم شدن و قوزکردن‌های طولانی و همچنین نشستن، ایستادن و خوابیدن در وضعیت نامناسب، تأخیر در رشد و مشکلات مربوط به رشد بدنی،  که ممکن است ابتلا به کیفوز را زمینه‌ساز کند، به خصوص در دوران کودکی، پیری که منجر به ضعف و سستی ستون فقرات شده و باعث تحول در حالت آن شود. فشردگی مهره‌ها بر روی هم ناشی از شکستگی در ناحیه ستون فقرات، علل دیگر ابتلا به کیفوز ممکن است شامل عفونت دیسک کمر، روماتیسم ستون فقرات، دیستروفی عضلانی و تومور نخاعی باشد.

علائم بیماری کیفوز

همانطور که گفتیم کیفوز یا گوژپشتی یک بیماری شایع است که دو نوع اول آن (انواع آن شرح داده خواهد شد) در بسیاری از افراد رخ می‌دهد. در اغلب موارد کیفوز مشکلی را برای فرد ایجاد نمی‌کند و با ورزش، فیزیوتراپی و قرار دادن بدن در وضعیت نرمال، قابل درمان است. در صورت مشاهده هرکدام از علائم بالا و هم‌چنین خم‌شدنی در قسمت شانه‌ها یا کمر، حتما به کارشناس تربیت بدنی و حرکات اصلاحی، مربی آمادگی جسمانی و یا بدنسازی، و در موارد حاد پزشک مراجعه کنید تا هرچه سریع‌تر تحت درمان قرار گیرید. در صورت عدم درمان، بیماری کیفوز می‌تواند شدت پیدا کرده و عوارضی را در پی داشته باشد. این عوارض عبارتند از:

 -قوز همیشگی در قسمت ستون فقرات

-کمر درد مداوم

 -احساس ضعف یا بی‌حسی در بازو‌ها و پا‌ها

 -تنگی تنفس و ایجاد مشکلات تنفسی

-از دست دادن کنترل مثانه

-بارزترین علائم کیفوز نیز می‌تواند خمیدگی قسمت بالاتنه فرد بیمار به جلو باشد

علائم دیگر این بیماری شامل: وضعیت غیر عادی قرار گرفتن سر، از بین رفتن انعطاف ناحیه فوقانی پشت، سفت شدن همسترینگ، ضعف و بی حسی در پا‌ها و فرسایش دیسک می‌شوند. به هر حال، هرگونه تغییر غیرطبیعی در وضعیت بدن و همچنین علائم فوقانی مورد نظر، نشانگر وجود بیماری کیفوز می‌باشد و در صورت مشاهده آنها، به مربی مراجعه نمایید.

تشخیص

در مرحله اول، در خصوص مراجعین و ورزشکاران به معاینه بیمار می‌پردازیم و سابقه پزشکی یا سلامتی او را بررسی می‌کنیم. از مراجعه کننده می‌خواهیم تا چند حرکت کششی انجام دهد تا وضعیت ستون فقرات و دامنه حرکتی آنرا بررسی نماییم. ابتدا فرد را در صفحه شطرنجی قرار می‌دهیم و از جانب به بررسی وضعیت ستون فقرات می‌پردازیم. سپس فرد بر روی یک سطح صاف دراز می‌کشد. اگر ستون فقرات به حالت نرمال باشد، شدت ناهنجاری در حد متوسط می‌باشد و درمان مناسب قابل انجام است. اگر ستون فقرات همچنان منحنی باشد، باید به دنبال روش‌های درمانی پیچیده‌تر بگردیم. در موارد شدیدتر، آزمایشات تکمیلی مانند تصویربرداری با اشعه ایکس و ام آر آی و یا آزمایش عملکرد ریه نیز مورد نیاز است. تصویربرداری با اشعه ایکس، امکان نمایش استخوان‌های ستون فقرات از زوایای متفاوت را فراهم می‌کند و به ما کمک می‌کند تا وضعیت خمیدگی را مشخص نماییم. ام آر آی همچنین به منظور بررسی وضعیت اعصاب و کانال نخاعی مورد استفاده قرار می‌گیرد، و آزمایش عملکرد ریه نیز برای بررسی دستگاه تنفسی به خصوصاً در مراحل بعدی تشخیص نقش مهمی دارد که این موارد اخیر باید زیر نظر پزشک باشد.

درمان

برای درمان کیفوز، مربی یا پزشک نکات مختلفی را به‌حساب می‌آورد از جمله سن بیمار، وضعیت سلامتی، نوع کیفوز و شدت خمیدگی. اگر بیمار وضعیت شوئرمن یا شدید داشته باشد، از روش‌های غیرجراحی استفاده خواهد شد. این روش‌ها شامل فیزیوتراپی برای تقویت ماهیچه‌های شکم و کمر، دارو‌های ضدالتهابی مانند ایبوپروفن و آسپرین برای کاهش درد، و همچنین استفاده از بریس برای پشتیبانی از ستون فقرات و به حالت صحیح برگشتن بدن و از همه مهمتر انجام حرکات و تمرینات اصلاحی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لحظه شروع درگیری خونین هفته گذشته نازی‎‌آباد | فیلم‌های دوربین مداربسته را ببینید
  • توصیه‌هایی برای مقابله با بیماری آسم
  • ناهنجاری گوژپشتی چگونه تشخیص و درمان می‌شود؟
  • ماموگرافی برای غربالگری سرطان از ۴۰ سالگی
  • افزایش واردات محصولات دارای تولید داخل خبر خوبی نیست
  • مایکروسافت استفاده از ابزار هوش مصنوعی تشخیص چهره را برای پلیس آمریکا ممنوع کرد
  • بیماری پارکینسون را سه سوته تشخیص دهید
  • مایکروسافت استفاده از هوش مصنوعی برای پلیس آمریکا را ممنوع کرد
  • برگه‌های آزمایش الکی!
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی