Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، علی اکبر مختاری با اشاره به محکومیت چهار میلیارد ریالی متهم به فروش خارج از ضوابط برنج در کرج، گفت : بازرسان صنعت ،معدن و تجارت استان البرز ضمن بازرسی از محل نگهداری  عمده برنج پاکستانی که با ارز 4200 ریالی وارد کشور شده بود متوجه خروج 55 تن از آن بدون حواله خروج شدند.

مختاری افزود: پس از تشکیل پرونده، شعبه با توجه به گزارش مرجع شاکی و دفاعیات غیر موجه متهم، وی را علاوه بر ضبط برنج مکشوفه به نفع دولت بدلیل خروج بدون حواله و خارج از ضوابط توزیع کالاهای اساسی به پرداخت جزای نقدی به مبلغ 4 میلیارد و 360 میلیون و 500هزار ریالی در حق دولت محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تعزیرات حکومتی استان البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه پنجم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد به پرونده مدرسه غیرانتفاعی دخترانه متخلف به اتهام گران فروشی در عرضه خدمات آموزشی به ارزش هفت میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.   سید مرتضی مدنی افزود: این شعبه پس از بررسی و با توجه به مدارک موجود، اتهام انتسابی را محرز دانست و علاوه بر ممهور کردن پروانه واحد به مهر مرتبه اول، متخلف را به پرداخت ۷۵ میلیارد و ۵۵۵ میلیون ریال معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف، جزای نقدی محکوم کرد.   وی گفت: با گزارش اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مشهد این پرونده برای بررسی و اعمال قانون در تعزیرات حکومتی تشکیل شده بود.

دیگر خبرها

  • محکومیت دبستان غیرانتفاعی دخترانه به علت گران فروشی خدمات آموزشی
  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • اینفوگرافیک پرفروش ترین داروها در سال ۱۴۰۲ در ایران
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
  • چرا فروش فرنکی دی یونگ کمک چندانی به اقتصاد بارسلونا نخواهد کرد؟
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی
  • جریمه ۲ میلیارد ریالی یک محتکر روغن موتور در زنجان
  • حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه