Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار منطقه هفت قم از نشست خیابان امام موسی صدر به دلیل فرسودگی شبکه فاضلاب و پیشگیری از خطر احتمالی با انسداد مسیر و رفع مشکل خبر داد.

مجید متین‌فر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به حادثه فاضلاب در خیابان خاکفرج در محدوده پل شهید رجایی و میدان مطهری، اظهار کرد: نشست در خیابان امام موسی صدر در اطراف منهول فاضلاب بر اثر نشت شبکه فاضلاب شهری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه هفت قم با تاکید بر فرسوده‌بودن شبکه فاضلاب شهری و خطرسازبودن آن برای شهر، تصریح کرد: به علت فرسوده بودن این شبکه در این خیابان و ایجاد ترک های طولی در آسفالت جهت پیشگیری از سانحه و اتفاق ناگوار اطلاع رسانی لازم به نهاد مربوطه صورت گرفت.

متین فر گفت: پس از این مرحله صدور مجوز حفاری و هماهنگی های ترافیکی با راهنمایی و رانندگی توسط شهرداری منطقه هفت انجام شد و هم‌اکنون عملیات اصلاح و رفع مشکل در حال انجام است.

انتهای پیام/78027

منبع: فارس

کلیدواژه: فاضلاب امام موسی صدر شهید قم شبکه فاضلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)

علیرضا نقوی مدیرمنطقه بافت تاریخی شهرداری یزد با بیان این که بررسی‌های اولیه از فرونشست زمین میدان امام حسین (ع) نشان از یک مسیر متروکه فاضلاب بود، گفت: مرمت و اصلاح فرونشست از ساعات اولیه بامداد روز چهارشنبه ۵ اردیبهشت آغاز شد.

وی افزود: زیرگذر امام حسین (ع) ورودی شهید باهنر به بلوار دانشجو که شب گذشته بر اثر بارندگی دچار فرونشست شده بود، با همکاری شرکت آب و فاضلاب و پلیس راهور و تلاش نیرو‌های منطقه مرمت و اصلاح شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • نشست تخصصی سلامت در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • احتمال پس‌زدگی روان آب‌ها از شبکه فاضلاب خانگی یزد
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • تاسیسات آب و فاضلاب ایلام خسارت دید
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • وزش باد شدید به تاسیسات آب ایلام آسیب زد
  • مطالبات اهالی منطقه ۱۲ از شهردار اصفهان چه بود؟