Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@11:58:44 GMT

ماجرای حضور ستاره پرسپولیس در استقلال + سند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۷۱۶

ماجرای حضور ستاره پرسپولیس در استقلال + سند

مدافع باشگاه پرسپولیس درباره حضور کوتاه مدت خود در استقلال توضیحاتی داد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد حسین کنعانی زادگان مدافع جنوبی باشگاه پرسپولیس که سال های اخیر به استقلال پیوست اما به دلیل مصدومیت عملکرد خوبی نداشت و خیلی زود از جمع آبی ها جدا شد.

این بازیکن که در ابتدای لیگ نوزدهم به پرسپولیس پیوست عملکرد خوبی داشت اما حواشی زیادی برای او ایجاد شد و زمان برد تا محبوب هواداران شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا کنعانی زادگان در برنامه فوتبال برتر درباره حضورش در استقلال گفت:در ایران به جز پرسپولیس به هیچ تیم دیگری نمی روم.

او افزود:

سالی که در استقلال بودم قرارداد بالایی داشتم و مدیر برنامه های من از سادگی ام استفاده کرد و با زد و بند مرا به استقلال برد.

کنعانی زادگان ادامه داد:

با این وجود خدا را شکر می کنم به حدی عملکردم خوب بود که توانستم به تیمی که عاشقانه دوستش دارم بازگشتم و بازهم می گویم بزرگ ترین اشتباه زندگی ام این بود که به استقلال رفتم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس محمدحسین کنعانی زادگان مدافع باشگاه پرسپولیس محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی تیم استقلال منچستریونایتد برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

محمد مهدی احمدی مدافع چپ جوان پرسپولیس بعد از درخشش در تیم‌های ملی پایه و همچنین نفت مسجد سلیمان موفق شد نظر یحیی گل محمدی را به خود جلب کند. احمدی با نظر یحیی پرسپولیسی شد، ولی نتوانست خیلی فرصت بازی کردن را پیدا کند. او خیلی زود و بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس راهی تیم سابقش شد تا برای نفت مسجد سلیمان به صورت قرضی بازی کند. بعد از پایان مدت زمان قرارداد قرضی، احمدی دوباره به پرسپولیس برگشت تا شانسش را برای حضور در ترکیب این تیم امتحان کند.

تلاش این بازیکن جوان در این خصوص بی فایده بود و یحیی فرصت زیادی به این بازیکن نداد. او تنها در چند بازی به صورت بازیکن جانشین به میدان رفت و در یک بازی هم فیکس بود. با آمدن اوسمار هم شرایط این بازیکن تغییری نکرده و احمدی کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. به خصوص اینکه در نیم فصل ستاره‌ای مثل عبدالکریم حسن که فوتبالیست بسیار باکیفیتی هم هست، به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و علی نعمتی هم روی نیمکت حضور دارد.

قرارداد احمدی با پرسپولیس در پایان فصل به پایان می‌رسد و به احتمال زیاد این بازیکن پرسپولیس را ترک خواهد کرد و به تیمی می‌رود که فرصت بازی کردن را پیدا کند. البته این احتمال هم وجود دارد که احمدی ابتدا با نظر اوسمار و مدیران پرسپولیس قراردادش را با پرسپولیس یک یا دو فصل دیگر تمدید کند و سپس به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • استیلی: اوسمار خوب است، ولی صبر کنید!
  • ستاره پرسپولیس پایان فصل جدا می‌شود
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • گولسیانی و کنعانی‌زادگان بهترین مدافعان میانی لیگ برتر؟