Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@16:47:52 GMT

خاطره آقای کاپیتان از به یادماندنی‌ترین گلی که زد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۷۲۶

خاطره آقای کاپیتان از به یادماندنی‌ترین گلی که زد

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: آن گل خیلی خاطره‌ساز شد و با آن برد قدم بزرگی برای صعود به فینال آسیا برداشتیم.

به گزارش مشرق، سیدجلال حسینی در خصوص معرفی گلش به عنوان  بهترین در گل لحظات پایانی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: قبل از هر چیز از هواداران عزیزی که به من رای دادند ممنون هستم. آن بازی برای همه ما بازی بسیار سرنوشت سازی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از صعود از آن مرحله موفق شدیم الدحیل و السد را هم شکست دهیم و به فینال لیگ قهرمانان آسیا برویم. به نظرم آن گل خیلی خاطره‌ساز شد و با آن برد قدم بزرگی برای صعود به فینال آسیا برداشتیم.

بیشتر بخوانید: سیدجلال: منظورم بشار و رادو نبود

کاپیتان سرخپوشان افزود: خب بعد از این صحبت‌های مربی الجزیره فشار زیادی روی من وارد شد. خیلی فشار زیادی روی من بود اما خدا رو شکر که این گل را زدم و هواداران هم به من لطف داشتند و این لقب را روی من گذاشتند. واقعا آن بازی و آن گل را فراموش نخواهم کرد.

بازیکن پرسپولیس در خصوص این سوال که چرا دقیقه ۹۰ باید مقابل دروازه الجزیره باشد که آن گل را بزند عنوان کرد: اگر از همه بچه‌های تیم بپرسید جو ورزشگاه آن شب خیلی عجیب بود. اگر فیلم لحظه گل را دیده باشید بعد از گل من ورزشگاه به صورت وحشتناکی منفجر شد و همه ما حسی را دیدیم که کمتر شبیه آن را دیده بودیم. آن شب هیچ بازیکنی از خودش اختیار نداشت و همه دوست داشتند بهترین نمایش را از خود نشان دهند. قطعا حس و حالی که مردم به ما می‌دادند باعث شد من آن توپ را تبدیل به گل کنم.

وی افزود: وقتی آن توپ مقابل پای من افتاد پای تکیه گاه من تنظیم نبود. در آن لحظه یا باید با بغل پا به توپ ضربه می‌زدم یا پاس می‌دادم. در آن صحنه چند بازیکن ما و الجزیره مقابل دروازه بودند و شاید ضربه من به آنها برخورد می‌کرد. به همین خاطر خیلی زود یک قدم خودم را به عقب کشیدم و ضربه محکمی زدم که خوشبختانه تبدیل به گل شد و خدا را شکر می‌کنم که دل میلیون‌ها هوادار پرسپولیس را شاد کردم. فکر می‌کنم این گل یکی از بهترین و مهم‌ترین گل‌های دوران فوتبال من بود و همیشه در ذهن من خواهد ماند.

حسینی در خصوص اینکه در آستانه جام جهانی از تیم ملی خط خورد عنوان کرد: من خیلی به این حرف و حدیث‌ها توجه نمی‌کنم و تمرکزم روی فوتبالم است. من برای موفقیت پرسپولیس خیلی کارها انجام دادم و خوشحالم که باعث خوشحالی هواداران شدم. اینکه دیگران بعد از این گل من چه تصمیمی گرفتند به خودشان برمی‌گردد و من نظری درباره کار آنها ندارم اما وظیفه من شاد کردن دل هواداران بود و خدا را شکر که این کار را انجام دادم.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس مشرق آسیا تیم ملی لیگ قهرمانان آسیا تیم فوتبال پرسپولیس الجزیره پرسپولیس سید جلال حسینی ورزشی فوتبال تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!

همشهری آنلاین: اخیرا، مالکیت پرسپولیس در اختیار مجموعه‌ای از بانک‌ها قرار گرفته و استقلال هم به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس واگذار شده است. هواداران، موشکافانه این تغییر و تحولات را درنظر داشتند و حالا، با تغییر مالکیت، کری‌خوانی‌های مرسوم هم عوض شده است. این کری‌خوانی‌های بامزه به‌خصوص در فضای مجازی نمود داشته است؛ از یک سو هواداران پرسپولیس که تیمشان به بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین واگذار شده، مدعی‌اند هر کسی که در کشور کارت بکشد، بخشی از سود تراکنش‌ها به‌حساب باشگاه می‌رود.

برخی هواداران استقلال این مسئله را جدی گرفته و حتی عکسی دست‌به‌دست می‌شود که نشان می‌دهد یک نفر با خط خود نوشته، کار این بانک‌ها را قبول نمی‌کند. دیگر شوخی بامزه هم این بوده که برخی هواداران پرسپولیس گفته‌اند از آنجا که استقلال متعلق به یک شرکت بزرگ پتروشیمی است، دیگر بنزین نمی‎زنند تا تیم رقیب را از نظر مالی منتفع نکنند. فارغ از این شوخی‌ها، هواداران هر دو تیم نگران وضعیت تیمشان هستند و امیدوارند این تغییر و تحول، به نفع تیمشان تمام شود.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • کامبک به یادماندنی منچستریونایتد مقابل تاتنهام با گل های رونالدو و رونی (لیگ برتر انگلیس - 2009/4/25) / فیلم
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!