Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:02:14 GMT

حوادث رانندگی در قم ۲ فوتی و ۹ مصدوم بر جای گذاشت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۸۸۴۸

حوادث رانندگی در قم ۲ فوتی و ۹ مصدوم بر جای گذاشت

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی عصر سه‌شنبه در گفت‌وگویی افزود: ظهر امروز در ساعت ۱۳:۲۲ تصادف یک دستگاه پژو ۲۰۶ با عابران در بلوار غدیر روبروی بوستان علوی به مرکز فوریت‌های پزشکی قم گزارش شد.

وی ادامه داد: این تصادف متاسفانه منجر به فوت یک مرد با سن حدود ۵۰ سال و مصدومیت شدید نفر دوم که حدود ۳۵ سال داشت شد که شواهد اولیه حکایت از آن دارد که عابران پیاده از کارگران شهرداری بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فراهانی افزود: در این حادثه راننده خودرو سواری نیز دچار آسیب شد که هر ۲ مصدوم پس از دریافت اقدام‌های درمانی لازم توسط کارشناسان فوریت‌های پزشکی با ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

سخنگوی اورژانس قم گفت: در یکی دیگر از حوادث امروز نیز در ساعت ۱۴:۰۲ و در آزادراه تهران به قم روبروی بهشت معصومه تصادف ۲ خودروی پراید منجر به فوت یک مرد ۴۰ ساله و مجروحیت شدید دو نفر دیگر شد که هر دو مصدوم نیز پس از دریافت اقدام‌های درمانی توسط ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مرکز درمانی منتقل شدند.

فراهانی افزود: در ساعت‌های اخیر واژگونی خودروی پراید در  محور قم-سلفچگان از دیگر حوادث رانندگی شاخص بود که این تصادف نیز باعث آسیب به پنج نفر شد که جهت انتقال مصدومین این حادثه علاوه بر آمبولانس زمینی، بالگرد اورژانس به محل اعزام شد.

وی با اشاره به روند نگران‌کننده افزایش تصادف‌های جاده‌ای و شهری در قم ضمن درخواست از رانندگان برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: با توجه به حجم ماموریت های اورژانس، از همشهریان تقاضا داریم در زمان تصادف، از وجود مصدوم مطمئن شده و سپس با ۱۱۵ تماس بگیرند.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم سازمان اورژانس کشور تصادف شهری قم تصادفات جاده ای

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اورژانس کشور تصادف شهری قم تصادفات جاده ای سازمان اورژانس کشور تصادف شهری قم تصادفات جاده ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی

روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ایلام از کشته شدن ۴نفر در تصادف مرگبار محور دره شهر-بدره خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محسن ویسی گفت: ساعتی پیش در اثر برخورد یک دستگاه کمپرسی و یک دستگاه پژو 405 در حد فاصل بین روستای عباس آباد و زرانگوش شهرستان دره شهر 4 نفر فوت شدند.

وی افزود: در این تصادف که هر دو خودرو از روبه‌رو با هم برخورد کردند، خودروی پژو 405 که از تاکسی های بین شهری بوده، دچار حریق می‌شود و متاسفانه هر 4 سرنشین آن دچار  سوختگی و فوت می‌شوند.

ویسی گفت: راننده کمپرسی تنها مصدوم حادثه بوده که به‌صورت سرپایی توسط کارشناسان فوریت های پزشکی مداوا می‌شود.

انتهای پیام/180/

دیگر خبرها

  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • یک فوتی و یک مصدوم بر اثر انفجار گاز در نیشابور
  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • یک فوتی و ۳ مصدوم در تصادف مرگنلر - چایپاره
  • مصدوم شدن ۳ عابرپیاده بر اثر تصادف با موتورسیکلت در آق قلا
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره استان ایلام با ۴ فوتی
  • تصادف مرگبار در محور دره شهر-بدره با ۴ فوتی
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • ۷ فوتی و مصدم بر اثر تصادف در خراسان شمالی