Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@05:30:58 GMT

نامه فرهاد مجیدی؛ تضمین بدهید!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۷۹۲۸۵

نامه فرهاد مجیدی؛ تضمین بدهید!

سرمربی استقلال طی نامه ای به مدیرعامل این باشگاه خواهان پیگیری در خصوص وضعیت کنونی کرونا و برگزاری مسابقات شده است.

به گزارش “ورزش سه”، فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال با ابراز نگرانی بابت شیوه کرونا و اعلام برخی باشگاه ها مبنی بر مثبت شدن تست برخی اعضای آنها، از مدیرعامل تیمش خواسته تا پیگیری لازم برای دریافت تضمین برگزاری مسابقات را دنبال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال طی نامه‌ای خطاب به احمد سعادتمند مدیرعامل و سعید رمضانی معاون ورزشی این باشگاه، نسبت به شرایط کرونایی در فوتبال ایران ابراز نگرانی کرد. در این نامه مجیدی با اشاره به مثبت اعلام شدن تست کرونا چند بازیکن و اعضای برخی تیم‌های مختلف لیگ برتر، از سعادتمند و رمضانی خواسته که این موضوع را پیگیری کنند که آیا ارگان یا نهادی می‌تواند تضمین دهد که در صورت ادامه تمرینات و آغاز مسابقات، سلامتی بازیکنان بیش از این به خطر نمی‌افتد یا نه و اگر چنین ارگان یا نهادی وجود دارد، بهتر است معرفی شده تا تضامین لازم از آنجا گرفته شود.


مجیدی در این نامه اعلام نموده در صورتی که تضمینی در این زمینه وجود نداشته باشد تصمیمات مقتضی در این خصوص اتخاذ خواهد شد.

استقلال تهران فرهاد مجیدی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران فرهاد مجیدی فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم

شانا _ گروه فیلم: تفاهم‌نامه‌های مطالعه توسعه ۱۶ میدان گازی برای افزایش ۱۲۷ میلیون مترمکعبی تولید گاز کشور با سرمایه‌گذاری ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلاری هلدینگ‌های پتروشیمی و شرکت‌های اکتشاف و تولید ایرانی، صبح امروز (سه‌شنبه، ۱۱ اردیبهشت‌) با حضور جواد اوجی، وزیر نفت، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل برگزاری نشست‌های تخصصی شرکت ملی نفت ایران (باشگاه کوشک) امضا شد.

دریافت 18 MB

دیگر خبرها

  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • آیین امضای تفاهم‌نامه‌های مطالعه طرح‌های توسعه ۱۶ میدان گازی/ بخش دوم
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • تضمین خوراک پتروشیمی‌ها با ورود بخش خصوصی به بالادست صنعت نفت
  • داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر مشخص شد
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • فرزاد مجیدی: فرهاد جذاب‌ترین گزینه ایران و امارات است
  • دو برادر در بازی‌های سرنوشت‌ساز استقلال و پرسپولیس
  • برادران حیدری داوران حساس ترین بازی های هفته بیست و پنجم لیگ برتر
  • «حیدری»‌ها داوران دیدارهای حساس پرسپولیس و استقلال شدند!