Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رحمتی روز سه‌شنبه افزود: امسال در تعطیلات عید فطر بیش از ۲۴۵ هزار تردد در مبادی ورودی و خروجی استان اردبیل ثبت شده است.

وی اظهارداشت: به علت شیوع ویروس کرونا و همراهی مردم در عمل به شعار "در خانه بمانیم" شاهد کاهش مسافرت غیر ضروری در مبادی ورودی و خروجی استان هستیم.

وی بیان‌کرد: در این مدت یک میلیون و ۵۲۶ هزار تردد در جاده‌های استان ثبت شده که از این تعداد ۹ درصد تردد وسایط نقلیه سنگین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه بیشترین تردد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس با ۱۷۴ هزار و ۳۲۶ تردد ثبت شده ، گفت: محورهای اردبیل - سرچم و بالعکس با ۷۲ هزار و ۸۷۵ تردد و اردبیل - سرعین و بالعکس نیز با ۵۷ هزار و ۳۸۸ تردد از جمله محورهای پر تردد در این مدت بوده است.

وی میانگین سرعت در جاده‌های استان را ۷۰ کیلومتر در ساعت ذکر کرد و افزود: بیش از ۱۱۱ هزار تخلف سرعت غیر مجاز در این ایام به ثبت رسیده که بیشترین آن با ۱۶ هزار و ۴۲۱ مورد در جاده اردبیل – سرعین و بالعکس بوده است.

رحمتی گفت: در تعطیلات عید فطر ۲۶ هزار و ۷۸۳ مورد تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان ثبت شد که بیشترین آن با چهار هزار و ۵۲۴ مورد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به ثبت ۲۵۷ هزار و ۷۵ مورد تخلف عدم رعایت فاصله طولی در این مدت در جاده‌های استان اشاره کرد و افزود: بیشترین تخلف با ۳۹ هزار و ۸۹۵ مورد در جاده اردبیل - آستارا و بالعکس بوده است.

او بیان‌کرد: در مجموع ۱۴۸ سامانه ترددشمار، دوربین نظارت تصویری و دوربین کنترل سرعت و توزین حین حرکت در محورهای مواصلاتی استان اردبیل فعال است.

برچسب‌ها اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای اردبیل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای اردبیل اداره کل راهداری استان اردبیل تردد جاده ای اردبیل استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: انسداد محور بندر امام خمینی(ره)_آبادان رفع و تردد در این محور روان است.

محمد جولانژاد در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از خوزستان اظهار کرد: حوالی ساعت ۱۹ شب گذشته (جمعه ۱۴ اردیبهشت) محور بندر امام به آبادان در محدوده شهرستان شادگان به علت بارش شدید و افتادن تعدادی دکل برق فشار قوی مسدود شده بود.

وی افزود: با تلاش نیروهای راهداری و پلیس راه ترافیک ایجاد شده به در محور، به باند مقابل هدایت شدمدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان ادامه داد: با تلاش‌های صورت گرفته توسط راهداران و اداره برق، دکل‌های آسیب دیده جمع آوری و محور پس از چند ساعت شب گذشته بازگشایی شد.

جولانژاد بیان کرد: در حال حاضر تردد در محور بندر امام خمینی (ره) _آبادان روان است.

کد خبر 750559

دیگر خبرها

  • بارش برف بهاری و لغزندگی جاده در گردنه چری کوهرنگ
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ثبت ۸۴۹ هزار تردد در مازندران در تعطیلات اردیبهشت
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها مراودات اقتصادی را به سه روز کاهش می‌دهد
  • ثبت بیش از ۸۴۹ هزار تردد طی تعطیلات اواسط اردیبهشت در محور‌های مازندران
  • 80 درصد تمامی مرسدس G کلاس‌های تولیدی همچنان در جاده‌ها تردد می‌کنند! (+عکس)
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تردد روان در محور بندر امام(ره)_آبادان
  • محدودیت‌های ترددی در محور پرترافیک اردبیل – آستارا