Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، انتشار خبر قتل دلخراش دختر ۱۳ ساله تالشی که شبانه در خواب و به دست پدر ۳۷ ساله اش آن هم با داس رخ داد، تاکنون موج بزرگی از واکنش و اعتراض مردم و مسئولان کشورمان را به همراه داشته است.

در این میان معصومه ابتکار، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده نیز امروز در صفحه توییتر خود نوشت: «قوانین محکم در قبال جنایات بازدارنده هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاش تلاش دلسوزان زودتر نتیجه می داد. با پیگیری و درخواست دولت و مجلس، لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در آخرین مراحل است.»

اما ابتکار در حالی از امیدواری برای به نتیجه رسیدن لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان نوشته که این لایحه حدود ۱۲ سال پیش به منظور ایجاد تحول در بحث حقوق کودک تدوین شد و پس از این همه سال همچنان در مسیر پرتلاطم خانه ملت و شورای نگهبان دست به دست می‌شود و هنوز به سرانجام روشنی نرسیده است.

دخترکشی در قرن ۲۱ | جزئیات قتل دختر نوجوانی که پدرش سر او را با داس برید اولین اظهارات پدر رومینا پس از قتل فجیع دخترش | از خانه فرار کرد ؛ او را کشتم حرف‌های عمو و پسری که با رومینا فرار کردند | بهمن: همدیگر را دوست داشتیم | عموی رومینا: برادرزاده‌ام تهدید شده بود واکنش مولاوردی به قتل فجیع رومینای ۱۳ ساله توسط پدرش واکنش کیانوش عیاری به قتل رومینا اشرفی | این شایعات را باور نمی‌کنم | در ایران چنین اتفاقاتی نمی‌افتد! واکنش آذر منصوری به قتل فجیع دختر تالشی بدست پدرش | نام پدر را در صدر اعلامیه ترحیم ببینید! کد خبر 515204 برچسب‌ها معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری کودکان خشونت خانگی نوجوان معصومه ابتکار

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری کودکان خشونت خانگی نوجوان معصومه ابتکار قتل فجیع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۷۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است

معاون اول رئیس‌جمهور گسترش روابط با آفریقا را راهبرد اساسی ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی دانست و گفت: تعاملات اقتصادی و سیاسی تهران با کشورهای دوست و همچنین جهان براساس راهبرد برد-برد است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد مخبر عصر _ شنبه هشتم اردیبهشت_ در حاشیه دومین اجلاس بین المللی ایران و آفریقا در دیدار «کنستانتینیو چیونگا» معاون رئیس جمهور زیمباوه با اشاره به ظرفیت‌های بسیار زیاد دو کشور برای تأمین و گسترش همکاری‌های فی مابین افزود: تعاملات اقتصادی و سیاسی جمهوری اسلامی ایران با کشورهای دوست و جهان براساس راهبرد برد-برد است.

معاون اول رئیس جمهور تبادلات علمی و دانشجویی، توسعه حمل و نقل و حل مسائل مالی و بانکی برای تسهیل روابط بخش خصوصی دو کشور را از دیگر زمینه‌های همکاری‌های ایران و زیمباوه برشمرد و تأکید کرد: دو کشور باید با ارزهای ملی خود تعاملات اقتصادی انجام دهند و نیاز به ارز کشور سوم که دشمن مشترک دو ملت هم است، وجود ندارد و در این راستا باید برنامه مشترک و جامع ۱۰ ساله همکاری دو کشور تهیه و پیگیری و همچنین تفاهم نامه‌ها و قراردادهای امضا شده هر چه سریع‌تر اجرایی و عملیاتی شود.

کنستانتینو چیونگا معاون رئیس جمهور زیمباوه نیز با اشاره به توسعه روابط دیپلماتیک دو کشور از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد: ایران و زیمباوه در یک مسیر حرکت می‌کنند و با وجود جدایی و مسیر طولانی جغرافیایی، اهداف مشترک بسیار زیادی در برابر نظام سلطه دارند.

وی همچنین با محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق و تسلیت شهادت سرداران سپاه در این حمله تأکید کرد: تحریم‌های گسترده کشورهای غربی برای از بین بردن استقلال ایران و زیمباوه بوده است اما دو کشور می‌توانند با تعمیق روابط خود تحریم‌های دشمنان دو ملت را خنثی کنند.

وی همچنین با تأکید بر اجرای ۱۲ تفاهم نامه امضا شده بین ایران و زیمباوه در دولت سیزدهم تصریح کرد: پیشرفت‌های شرکت‌های دانش بنیان و بخش خصوصی جمهوری اسلامی بسیار چشمگیر بوده است و به دنبال تقویت زیرساخت‌های همکاری دو جانبه براساس راهبرد برد-برد و بهره گیری از ظرفیت‌های ایران در زمینه‌های معدنی، انرژی، سلامت، پزشکی، کشاورزی، آبیاری مدرن و امنیت غذایی هستیم.

کد خبر 748539

دیگر خبرها

  • تعاملات اقتصادی و سیاسی ایران با کشورهای دوست، راهبرد برد- برد است
  • پاسخ معاون پارلمانی رئیس جمهور به انتقادات ارزی رئیس مجلس
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • تکرار حمایت‌های دولت از گشت ارشاد
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فروش یا ممنوعیت «تیک‌تاک» را امضا کرد
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • سرنوشت تیک‌تاک با تصویب قانون آمریکایی چه می‌شود؟
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی