Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: برای توسعه ورزش تیر اندازی هرچه زودتر سالن ٣ منظوره اردبیل و سایت اهداف پروازی شورابیل را در برنامه های خود قرار دهید تا با راه اندازی آن شاهد رشد بیشتر این رشته ورزشی باشیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر با سفر به استان اردبیل با سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان این استان، سعید محمدی دوست رییس هیات، علیرضا ابشوند دبیر و دیگر مسئولان ورزش استان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی دادگر با ابراز خرسندی از عملکرد فدراسیون تیراندازی اظهار داشت: خدا را شاکریم که سال 98 سال سربلندی خانواده بزرگ تیراندازی بود و فرزندان این آب و خاک با کسب شش سهمیه برای مسابقات المپیک توکیو توانستن برای اولین بار در ورزش تیراندازی تاریخ ساز شوند که بی شک این مهم بدون کمک و همیاری تمام اعضای جامعه تیراندازی و هیات های استانی ممکن نبود.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: استان اردبیل از پتانسیل و ظرفیت های بالایی برخوردار است که با حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان امیدوارم هر چه زودتر زیرساخت های مناسبی فراهم و با کمک بخش خصوصی خانه تیراندازی و سالن 3 منظور این استان تکمیل و تجهیز شود.

وی در بازدید از سایت اهداف پروازی شورابیل تصریح کرد: این سایت با قرار گرفتن در منطقه گردشگری می تواند با حمایت شهرداری استان به محل تفریحی و قهرمان پروری تبدیل شود.

دادگر با بیان اینکه توسعه تیراندازی در هیات‌های استانی نقطه عطفی در ورزش کشور خواهد بود بیان داشت: حضور هیات های استانی در مسابقات، المپیاد و لیگ‌ها کشوری می‌تواند فرصت بیشتر شناخته شدن را در اختیار ورزشکاران قرار دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امروز با توسعه ورزش تیراندازی در سایر استان ها فرصت بیشتری را برای حضور ورزشکاران کشور در تیم‌های ملی فراهم شده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی دادگر رییس فدراسیون تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد

مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیر اندازی استان تهران با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

مراسم استقبال از ملی پوشان تیراندازی استان تهران و اعضای تیم ملی ایران، ساعت ۱۷ روز چهارم اردیبهشت با اهدا گل و با شکوه خاصی برگزار شد.

در این مراسم معاون وزیر ورزش در امور بانوان، فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، شیرازی مشاور و رئیس دفتر رئیس فدراسیون تیراندازی، همتی و همچنین ایرجی معاون ورزشی، شاکری فرد رئیس گروه هماهنگی امور ورزش بانوان، زارع کارشناس ورزش قهرمانی، زرگر رئیس هیأت تیراندازی استان تهران، احمدی نایب رئیس و عبدالرضا رئیس هیأت شمیرانات حضور داشتند.

منبع: فارس

کد خبر 747598

دیگر خبرها

  • تاکید بر جذب منابع پایدار و افزایش سهم بازار محور همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران در سال ۱۴۰۳
  • مسکو: تسلیحات هسته‌ای آمریکا در لهستان در اولویت اهداف نظامی خواهد بود
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • آغاز به کار همایش بررسی عملکرد و تبیین اهداف واحدهای بانک ملی ایران
  • ۴۱ مرکز خرید گندم در اردبیل راه‌اندازی شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • راه اندازی طرح تحقیقاتی و تولیدی پرورش طیور در دانشگاه ملی ملایر 
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • تیراندازی اهداف پروازی قطر؛ پرورش‌نیا رکورد تراپ بانوان را شکست
  • نهضت آسفالت‌ریزی در کمالشهر راه‌اندازی شد