Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن امیری مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا وابسته به بنیاد مستضعفان، از افتتاح بزرگترین نیروگاه لرستان در خرم آباد همزمان با سفر رئیس این بنیاد خبر داد و گفت: این نیروگاه که با سرمایه گذاری ۳۱۰ میلیون یورویی بنیاد مستضعفان احداث شده، صبح پنجشنبه به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به افتتاح واحد اول و دوم بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی خرم آباد با حضور رئیس بنیاد مستضعفان، گفت: فاز اول این نیروگاه که روز پنچشنبه به بهره برداری می‌رسد، این فاز شامل ۲ واحد گازی است که هرکدام ظرفیتی معادل ۱۶۲ مگاوات دارند و با بهره برداری از این واحدها، ۳۲۴ مگاوات به توان تولید برق کشور افزوده خواهد شد، همچنین فاز نخست این نیروگاه دارای یک واحد بخار با ظرفیت ۱۶۰ مگاوات است که این واحد نیز تا پایان سال به شبکه سراسری برق کشور متصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف بنیاد مستضعفان در احداث این نیروگاه، گفت: با احداث این نیروگاه علاوه بر تولید برق استان و کشور، زیرساخت‌های لازم برای توسعه پایدار منطقه و تشویق به سرمایه‌گذاری در منطقه، فراهم می‌شود و علاوه بر این موارد، زمینه اشتغال مستقیم و غیرمستقیم برای نیروهای متخصص و بومی در استان ایجاد خواهد شد.

امیری با بیان اینکه در طول احداث این نیروگاه نیز روزانه برای بیش از ۵۰۰ نیروی بومی منطقه اشتغال مستقیم ایجاد شده بود، ادامه داد: با راه اندازی این نیروگاه برای بیش از ۱۵۰ نفر از نیروهای متخصص بومی، اشتغال مستقیم بلند مدت و پایدار فراهم می‌شود.

مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا، در طراحی نیروگاه خرم آباد، گفت: تمامی استانداردهای زیست محیطی رعایت شده و بر همین اساس، این نیروگاه کمترین تأثیر منفی را بر اکوسیستم منطقه دارد و همین امر نیروگاه خرم آباد را در ردیف نیروگاه‌های دوست دار طبیعت قرار داده است.

کد خبر 4934862

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی پرویز فتاح نیروگاه برق ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس قزوین نماز عید سعید فطر روابط عمومی بیرجند راهپیمایی روز قدس بنیاد مستضعفان خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مصطفی خضری معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری اصفهان گفت: در سفر یک روز به شهرستان دهاقان طرح برق رسانی به منطقه آستانه بودجان به طول ۱۰ کیلومتر و با بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید و احداث مرحله دوم آن به طول ۵ کیلومتر و اعتباری بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال نیزآغاز شد.


در این مراسم ساختمان شماره ۲ فرمانداری شهرستان دهاقان، ساختمان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان به صورت رسمی افتتاح و همچنین واحد تولیدی بخاری صنعتی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال و مساحت ۶۱۰۰ متر مربع نیز افتتاح شد.

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • تولید برق نیروگاه بیستون از مرز ۲۱۴ میلیون کیلووات ساعت گذشت  
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • تولد گوزن زرد ایرانی در خرم‌آباد/ کشت و صنعت بزرگترین سایت خصوصی تکثیر و پرورش کشور
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • پیشرفت ۶۷ درصدی احداث بزرگترین پل در شیراز
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • افتتاح پروژه سد و نیروگاه اومااویا در کشور سریلانکا + فیلم