Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@11:14:45 GMT

برنامه‌های جهش تولید در قم ابلاغ می شود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۰۵۸۹

برنامه‌های جهش تولید در قم ابلاغ می شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم ،سیجانی،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم  روز سه‌شنبه در نهمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید قم در سالن جلسات کرامت استانداری گفت: برنامه‌های جهش تولید در ۳۰ محور آماده و به دستگاه‌های استانی برای اجرا در سال ۹۹ ابلاغ خواهد شد.

او افزود: برای پیگیری دقیق روند اجرای برنامه‌های جهش تولید در قم، این موضوع به‌صورت مستمر در جلسه‌های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد توجه قرار خواهد گرفت و دستگاه‌های متولی ملزم به پاسخگویی خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیجانی ادامه داد: پارسال بیش از ۸۳ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اجرایی شد و این موضوع نشان‌دهنده اهمیت تصمیم‌های این ستاد در رونق اقتصادی قم است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم   در بخش دیگری از سخنان خود به تلاش‌های صورت گرفته برای رفع مشکل کمبود برق شهرک صنعتی شکوهیه اشاره و بیان کرد: برخی واحد‌ها در این شهرک برای راه‌اندازی و یا توسعه فعالیت صنعتی خود با مشکل کمبود برق مواجه بودند که این موضوع در جریان پیگیری استاندار از نهاد‌های بالادستی رفع شد.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهش تولید رفع موانع تولید استانداری قم اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، این ۶ طرح در حوزه خدمات رفاهی، گردشگری، خدماتی و صنعتی در مناطق مختلف استان بودند.
ضامن فرمدیرکل سرمایه گذاری استان گفت: در سال گذشته ۵۲ طرح با تلاش کارگروه رفع موانع تولید به چرخه تولید بازگشتند.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • تشکیل ستاد وصال شیرین در راستای تسهیل ازدواج جوانان در کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • نشست هم‌اندیشی تربیت تسهیل‌گر جوانی جمعیت
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • موانع و مشکلات ۳۰۰ واحد تولیدی در سطح همدان برطرف شد
  • زمینه لازم برای حمایت از تولید در استان اردبیل فراهم شد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان