Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محسن رخصی  گفت: سامانه تحت عنوان سخا (سامانه خیر و احسان) برای شناسایی افراد نیازمند در کشور راه اندازی شده که اطلاعات افراد نیازمندی که زیرپوشش نهادهای حمایتی نیستند وارد آن شده و یک بانک اطلاعات کامل از نیازمندان کشور تهیه می شود.

او اظهارداشت: در جریان رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان که در لبیک به ندای رهبر انقلاب انجام شد خیلی از خانواده ها بودند که از شیوع بیماری کرونا آسیب دیدند اما ناشناخته بوده و هیچ گونه کمکی دریافت نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت:خیران نیکوکار نیز می توانند با استفاده از این سامانه کمک های خود را به نیازمندان انجام دهند  سامانه سخا به منظور جلوگیری از پراکندگی و ارایه خدمات جزیره‌ای و اقدامات این نهادها، برای حمایت هدفمند از قشر آسیب پذیر جامعه راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیته امداد رزمایش کمک مومنانه رزمایش همدلی سامانه سخا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوارض آزادراه ساوه سلفچگان از 28 اسفند 1402 الکترونیکی شد

تین نیوز

به گزارش تین نیوز بر اساس اعلام سامانه سپندار، عوارض آزادراه ساوه سلفچگان از ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ به صورت الکترونیکی دریافت می‌شود.

شرکت سامانه پرداخت‌های نوین در آزادراه‌های کشور (سپندار) با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: از تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ اخذ عوارض آزادراهی در محور ساوه سلفچگان به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

شایان ذکر است؛ پرداخت عوارض آزادراه ها در سفر یکی از الزامات رانندگان هنگام مسافرت است که با الکترونیکی شدن این پرداخت، پرداخت عوارض تا حد زیادی تسهیل می شود. کاهش زمان سفر، کاهش مصرف سوخت، صرفه‌جویی در استهلاک خودرو، پرداخت آسان عوارض، کاهش خرابی‌های رویه‌های آسفالتی در محل توقف دروازه‌های عوارض بخشی از مزایای الکترونیکی شدن اخذ عوارض در آزادراه‌های کشور است.

انتهای پیام

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تله‌کابین کرمانشاه با قول وزیر کشور راه‌اندازی می‌شود
  • عوارض آزادراه ساوه سلفچگان از 28 اسفند 1402 الکترونیکی شد
  • برخورداری سه روستای خراسان جنوبی از اینترنت پرسرعت
  • راه‌اندازی پویش شاعرانه «بهار در بهار»
  • با راه‌اندازی ۱۹ سایت، ۴۳ روستای دیگر استان کرمان به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • با راه اندازی ۱۹ سایت ۴۳ روستا به اینترنت پرسرعت متصل شدند
  • قرارگاه عملیاتی ستاد سفرهای نوروزی ۱۴۰۳در زنجان راه‌اندازی شد
  • ایجاد شغل برای ۳ هزار و ۵۶۰ نفر مددجو زیرپوشش بهزیستی
  • آغاز توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی
  • توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانشاه آغاز شد