Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  محمد ابراهیم الهی تبار صبح امروز سه‌شنبه ۶خرداد در نشستی که با حضور مدیرکل آموزش و پرورش و مسئولان نهاد‌های نظامی و کادر بهداشتی استان تشکیل شد، گفت: آموزش و پرورش لازم است که به خانواده‌ها و دانش‌آموزان برای حضور در ۱۴۵حوزه امتحانی استان اطلاع‌رسانی و اطمینان بخشی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون استاندار کرمانشاه از ضدعفونی تمامی حوزه‌های امتحانی با کمک و همراهی دستگاه‌های نظامی و درمانی استان خبر داد و اظهار داشت: می‌طلبد خانواده‌ها نیز آمادگی و آموزش‌های لازم را برای مراقبت بهداشتی به دانش آموزان داشته باشند.

الهی تبار بیان کرد: ضدعفونی مدارس باید به صورت مستمر و طبق دستورالعمل‌های بهداشتی صورت پذیرد و خانواده‌ها از این بابت نگرانی نداشته باشند.

مجید یزدان‌پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در ادامه طی سخنانی از آمادگی اداره کل آموزش و پرورش استان در جهت برگزاری  امتحانات پایان سال در استان خبر داد و گفت: با توجه به تاکید استاندار محترم در این خصوص و نیز اهمیت موضوع تمامی تمهیدات لازم اندیشیده شده است.

او افزود: خوشبختانه با هماهنگی‌های صورت گرفته با سایر نهاد‌ها و دستگاه‌های استان و نیز حمایت‌های مجموعه استانداری مشکل خاصی در خصوص وجود ندارد‌ و آماده برگزاری این فرآیند در موعد مقرر هستیم.
انتهای پیام/ز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش ویروس کرونا ضدعفونی مدارس تعطیلی مدارس آزمون سراسری آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۰۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، در شهرستان آبادان ۳ هزار و ۲۳۳ داوطلب در حوزه‌های امتحانی اداره آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی و در خرمشهر هزار و ۹۰۹ داوطلب با حضور در حوزه امتحانی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر رقابت را آغاز کردند.

کنکور هنر و زبان‌های خارجی نیز عصر امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت برگزار می‌شود.

آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی نیز صبح فردا برگزار می‌شود.

بر اساس تغییرات آزمون سراسری از سال گذشته، دروس عمومی از آزمون حذف شده اند و به این ترتیب داوطلبان باید به سوالات دروس تخصصی پاسخ دهند.

آزمون سراسری امسال در دو مرحله در ماه‌های اردیبهشت و تیر ماه برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • بازدید فرماندار از روند برگزاری کنکور سراسری در حوزه های امتحانی شهرستان سرباز
  • ۱۵ هزار دانش‌آموز ایلامی در مرحله اول آزمون سراسری شرکت کردند
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • بازدید رئیس ستاد برگزاری آزمون‌های سراسری اردبیل از حوزه‌های امتحانی کنکور
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ با گروه های آزمایشی ریاضی و انسانی
  • رقابت ۳۸ هزار و ۵۱۰ داوطلب کنکور در مازندران
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود