Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-02@12:51:57 GMT

لایحه مربوط به پرونده برانکو در موعد مقرر ارسال شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۱۳۰

ساعت 24 - مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: لایحه مربوط به پرونده برانکو ایوانکوویچ امروز سه‌شنبه و در موعد مقرر برای C.A.S ارسال شد. پرونده بودیمیر نیز به صورت تک‌داور بررسی و اعلام رای می‌شود.

مهدی خواجوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و در پاسخ به ابراز نگرانی‌ها در شبکه‌های اجتماعی، در مورد اقدام حقوقی باشگاه در پرونده برانکو ایوانکوویچ، اظهار داشت: این ابراز نگرانی را قبل از این هم شاهد بودیم و در حالی که بعضا از قصور باشگاه صحبت می‌شد، مشخص گردید این طور نبوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه حتی این توفیق را به دست آورد که هزینه‌ها از محل منابع مالی باشگاه نزد فیفا پرداخت شد.

وی ادامه داد: در مورد ارسال لایحه هم، این کار امروز، سه‌شنبه، در موعد قانونی انجام شد. شاید دلیل ابراز نگرانی‌ها به شمارش روزها مربوط باشد، چون مهلت 21 روزه بر اساس روزهای کاری تعیین می‌شود. به هر حال خاطر هواداران آسوده باشد که امور مربوط به پرونده‌ها به خوبی پیگیری می‌شود و از این بابت جای نگرانی نیست.

مدیر امور حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره صحبت‌های مطرح شده از سوی برانکو ایوانکوویچ، مبنی بر این که برنامه‌ای برای مذاکره ندارد و باشگاه باید مسایل را با وکیل وی دنبال کند، ادامه داد: تاکید باشگاه بر امکان مذاکره و مصالحه است ولی این امکان یک‌سری شرایط لازم دارد.  تمایل طرف مقابل هم از شرایط مذاکره و مصالحه است و در این باره صحبت خاصی ندارم.

وی درباره شایعه مذاکره با بودیمیر نیز خاطر نشان کرد: همانطور که گفتم نگاه مدیریت باشگاه، تاکید و ترجیح امکان مذاکره و مصالحه است ولی من هم تکالیف حقوقی دارم. سعی می‌کنیم هر دو نگاه را به موازات هم پیش ببریم. در این پرونده، در مرحله انتخاب داور بودیم. در نهایت مقرر شد پرونده به صورت تک‌داور در C.A.S دنبال شود. در این ارتباط نامه‌ای دریافت کردیم که پاسخ متناسب نیز ارسال شد و منتظر اظهار نظر دادگاه ورزش هستیم.

مهدی خواجوند همچنین درباره آخرین سیر تحول پرونده کالدرون و دستیاران وی، اظهار کرد: در این پرونده با توجه به تبادل لوایح و اعلام فیفا، در مرحله صدور حکم در کمیته تعیین وضعیت قرار داریم.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ابراز نگرانی کمیسر عالی‌ حقوق بشر سازمان ملل از نحوه برخورد با دانشجویان معترض
  • نکات حقوقی و قوانین مربوط به دیه
  • حقوق کارگران در موعد مقرر پرداخت شود
  • فراخوان ارسال مقالات به همایش بین المللی «۷۵ سال اشغالگری در فلسطین»
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • ابراز نگرانی گزارشگر سازمان ملل از تعلیق دانشجویان دانشگاه کلمبیا
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد
  • رضایت شهروندان از قرار دادن حفاظ برای کانال آب در جاده اراک - سلفچگان + تصاویر
  • خبر جدید از لایحه حجاب/ رئیس کمیسیون قضایی مجلس: منتظر اظهار نظر شورای نگهبان هستیم