Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در چارچوب رقابت های بوندس لیگا برابر یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر بایرن به پایان رسید.
به گزارش آریا، در شبی که دو تیم موقعیت های زیادی روی دروازه یکدیگر خلق کردند، در نهایت این بایرن مونیخ بود که با تک گل جاشوا کیمیچ مقابل دورتموند به برتری دست یافت تا با هفت امتیاز برتری در صدر در آستانه کسب یک قهرمانی دیگر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با برتری دورتموند آغاز شد و روی دفع توپ اشتباه مانوئل نویر این تیم فاصله ای تا زدن گل اول نداشت، اما ضربه زمینی ارلینگ هالند روی خط توسط ژروم بواتنگ دور شد.
دقایقی بعد این اتفاق برای بایرن تکرار شد. سرژ گناربری در مقابل دروازه و در موقعیت تک به تک به توپ ضربه زد، اما این بار پیشچک روی خط توپ را دفع کرد و این فرصت طلایی از دست رفت. در دقیقه 23 و روی پاس توماس مولر، کینگزلی کومان در مقابل دروازه دورتموند صاحب موقعیت گلزنی شد، اما بورکی به زیبایی ضربه این بازیکن را دور کرد.
در اواسط نیمه اول این بار لئون گورتکا از پشت محوطه جریمه با یک ضربه محکم دروازه دورتموند را تهدید کرد، اما بورکی این بار نیز واکنش خوبی مقابل این ضربه داشت. اما در دقیقه 43 بایرن مونیخ به گل رسید. جاشوا کیمیچ پشت محوطه صاحب موقعیت شد و با یک ضربه چیپ فوق العاده و با بهره گیری از جلو آمدن بورکی دروازه دورتموند را باز کرد. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و بایرن مونیخ با برتری 0-1 راهی رختکن شد.
در همان اوایل نیمه دوم دورتموند موقعیت خوبی برای زدن گل تساوی داشت، اما ضربه محکم داهوت از پشت محوطه مستقیما در اختیاز مانوئل نویر قرار گرفت. در دقیقه 55 لئون گورتزکا با یک ضربه زمینی دروازه دورتموند را مورد هدف قرار دارد، اما بورکی به خوبی توپ را دور کرد و در ریباند نیز مت هوملس دروازه را نجات داد. در دقیقه 70 بهترین موقعیت دورتموند برای گلزنی از دست رفت. روی حرکت تماشایی یادون سانچو، ارلینگ هالند صاحب موقعیت گلزنی شد، اما ضربه زمینی او بعد از برخورد با بواتنگ به بیرون رفت.
دقایقی بعد دورتموند می توانست از روی یک موقعیت ایستگاهی دروازه بایرن را باز کند، اما ضربه گریرو در شرایطی مناسب در اختیار نویر قرار گرفت. در دقیقه 77 و روی همکاری تماشایی بازیکنان دورتموند، داهوت پشت محوطه صاحب موقعیت شد، اما ضربه محکم او با مهار تماشایی نویر همراه شد.
در دقیقه 82 بهترین موقعیت بایرن مونیخ برای دو برابر کردن اختلاف ایجاد شد، اما ضربه فنی لواندوفسکی از پشت محوطه به دیرک برخورد کرد و این فرصت خوب از دست رفت. در اوقات اضافی متوقف شدن لواندوفسکی توسط داور خطا تشخیص داده نشد تا در نهایت بایرن با همان یک گل دورتموند را شکست دهد.
دورتموند امیدوار بود تا با کسب برتری در استادیوم خالی از تماشاگر سیگنال ایدوناپارک، فاصله اش با بایرن مونیخ صد جدولی را به یک امتیاز کاهش دهد تا در هفته های آتی به قهرمانی در بوندیلیگا امیدوار باشد، اما در نهایت بایرن با تک گل تماشایی جاشوا کیمیچ موفق به کسب پیروزی شد.
اما بر خلاف انتظار، ارلینگ هالند در این دیدار نمایش ضعیفی داشت و در نهایت در اواخر نیمه دوم و در حالیکه به نظر می رسید مصدوم است میدان را ترک کرد. ارلینگ هالند در ثانیه های ابتدایی صاحب موقعیت خوبی برای گلزنی شد، اما ضربه او روی خط توسط مدافعان بایرن مونیخ دفع شد و در ادامه بازی نیز اثر چندانی از این ستاره جوان در میدان مشخص نبود.
از زمان بازگشت فوتبال بعد از لغو موقت، ارلینگ هالند در سه بازی موفق به زدن یک گل شده و قادر به تکرار روزهای فوق العاده قبل از شیوع ویروس کرونا نبوده است. برخی معتقدند ارلینگ هالند در بازی های بزرگ مانند دیدار برگشت با لباس سالزبورگ مقابل لیورپول، مسابقه با پاری سن ژرمن و البته بازی امشب قادر به درخشش نیست و ستاره نروژی باید در آینده به فکر رفع این نقیصه باشد. نشریه بلیچر ریپورت نیز با انتشار طرحی جالب به شادی همیشگی ارلینگ هالند پرداخته و چهره مانوئل نویر که موفق به ثبت کلین شیت برابر او شد را طراحی کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دورتموند بایرن مونیخ سیگنال ایدونا پارک دروازه دورتموند ارلینگ هالند بایرن مونیخ صاحب موقعیت پشت محوطه اما ضربه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • سیتی با پوکر هالند به قهرمانی نزدیک شد
  • سیتی ۵-۱ ولوز: با پوکر هالند، قهرمانی نزدیک شد
  • شکست بایرن‌مونیخ و پیروزی پرگل دورتموند
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • شکست بایرن‌مونیخ مقابل رقیب مستقیم/ پیروزی پرگل دورتموند
  • جیمی کرگر پس از حضور در دیوار زرد ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک: می‌خواهم بلیت فصل دورتموند را بخرم! (زیرنویس فارسی)
  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • ضربه وینیسیوس جونیور و هدف قرار گرفتن 2 توپ جمع کن پیش از بازی بایرن مونیخ / فیلم