Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقبال عباسی شامگاه سه‌شنبه در ستاد اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: شرکت آب منطقه‌ای استان موظف است تا هر چه سریع‌تر نسبت به آغاز عملیات اجرایی احداث آب‌گیر طرح انتقال آب بن به بروجن اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: اجرای طرح انتقال آب بن به بروجن در هیچ نقطه‌ای از آن مشکل اجتماعی ندارد و هیچ مسوولی نمی‌تواند جلوی اجرای این طرح را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباسی تصریح کرد: اجرای تمامی طرح‌های مرتبط با اقتصاد مقاومتی، جهش تولید و پروژه‌های جدید مورد نیاز در روند توسعه چهارمحال و بختیاری باید با جدیت و به‌ صورت اولویت‌دار دنبال و اجرایی شود.

وی یادآور شد: طرح‌های حوزه راه، راه‌آهن، کشاورزی و آب‌رسانی به‌ویژه بن به بروجن از اولویت خاصی برای چهارمحال و بختیاری برخوردار است.

استاندار چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: از این پس مدیران دستگاه‌های اجرایی استان موظفند تا در هر نشست میزان پیشرفت پروژه نسبت به جلسه قبلی را گزارش و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات احتمالی را ارایه کنند.

وی گفت: جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری طرح‌های تولید گلخانه‌ای و آبیاری نوین را به‌ صورت اولویت‌دار در دستورکار برنامه‌های توسعه‌ای خود قرار دهد.

عباسی تاکید کرد: برای تسریع در اجرای طرح‌های این حوزه از کمک‌های فنی و اعتباری مبلغی به پروژه‌های توسعه کشت گلخانه‌ای اختصاص می‌یابد.

وی افزود: مدیران دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند وضعیت طرح‌های توسعه‌ای استان را به‌ صورت مستمر نظارت کنند تا روند اجرای این طرح‌ها در لایه‌های کارشناسی دچار مشکل و رکود نشود.

به گزارش ایرنا، در این نشست گزارشی از روند و وضعیت اجرای ۳۰ طرح مرتبط با اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری ارایه شد.

طرح انتقال آب بن به بروجن آب شرب مورد نیاز بیش از ۴۰۰ هزار نفر از مردم استان را تامین می کند.

برچسب‌ها اقبال عباسی جهش تولید چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقبال عباسی جهش تولید چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی اقبال عباسی جهش تولید چهارمحال وبختیاری اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۵۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری

یاسر رحیمیان اظهار داشت: در بخش کشاورزی چهارمحال و بختیاری زنجیره ارزش راهبردی بادام و ماهیان سردآبی در حال پیگیری بوده که ارزش تقریبی هر کدام از این زنجیره‌ها در بادام ۵۰ همت (هزار میلیارد تومان) و در ماهیان سردآبی ۱۵ همت است.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری در بحث زنجیره راهبردی ارزش بادام رتبه یک کشوری را به خود اختصاص داده است، افزود: این استان به‌عنوان راهبر زنجیره ارزش بادام در کشور نیز انتخاب شد.

رحیمیان با اشاره به زنجیره ارزش گیاهان دارویی در این استان، اضافه کرد: دانشگاه آزاد شهرکرد در این حوزه با سازمان جهادکشاورزی استان همکاری دارند.

بیشتر بخوانید

صادرات خاویار طلایی از مبدا چهارمحال و بختیاری به کشور‌های مقصد

وی گفت: سالانه ۲۵ هزار تن ماهی در چهارمحال و بختیاری تولید می‌شود و به زودی توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی و شیلات با همکاری مرکز تحقیقات کشاورزی و سازمان شیلات ایران در دستور کار قرار می‌گیرد.

رحیمیان ادامه داد: پس از زنجیره ارزش بادام و گیاهان دارویی، تکمیل زنجیره ارزش گیاهان دارویی و پروتئین شامل (گوشت قرمز، گوشت مرغ و تولیدات زنبور عسل) در سال‌جاری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تغییرکاربری غیرمجاز اراضی زراعی و باغی در چهارمحال و بختیاری
  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • توسعه زنجیره ارزش ماهیان سردآبی در چهارمحال و بختیاری
  • لزوم آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه مسافربری بیرجند
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • میدان عرضه دام زنده احداث می‌شود
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • حادثه رانندگی در محور بروجن-سورک