Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-04@07:08:34 GMT

مرگ دلخراش یک سیاهپوست بر اثر رفتار پلیس +عکس

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۵۹۳

مرگ دلخراش یک سیاهپوست بر اثر رفتار پلیس +عکس

یک افسر سفیدپوست در آمریکا روز دوشنبه یک فرد سیاه‌پوست را در شهر «میناپولیس» به قتل رساند و پلیس فدرال این کشور و پلیس این شهر مدعی انجام تحقیقات لازم درباره یافتن علت دقیق مرگ این مرد رنگین پوست شدند.

به گزارش روزنامه «نیویورک تایمز» این مرد سیاه پوست که حدود ۴۰ ساله داشت غروب دوشنبه به وقت آمریکا با رفتار خشن پلیس روبه‌رو شد که به دستان او دستبد زند و او را با صورت روی زمین خواباندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس مدعی شده که این مرد ۴۰ ساله مظنون به جعل اسناد بوده است.

بنابر ادعای پلیس، این مرد که مشکلات پزشکی داشت بعد از انتقال به بیمارستان «هنپین کانتی» با خودروی امدادی جان خود را از دست داد. این در حالی است که در فیلم‌های منتشر شده از سوی عابران در این صحنه که در شبکه‌های اجتماعی نیز انعکاس گسترده داشت این مرد سیاه پوست با فشار زانوی یک افسر پلیس مینیا پلیس مواجه شده و مرتب فریاد میزند، «نمیتوانم نفس بکشم.»

به نوشته این روزنامه، شهردار مینیا پولیس این حادثه را «افتضاح» توصیف کرد. «جیکب فری» شهردار مینیا پولیس در این زمینه گفت: «سیاه پوست بودن در آمریکا نباید دلیل صدور حکم اعدام باشد. به مدت پنج دقیقه دیدیم که افسر سفید پوست زانوی خود را به گردن یک سیاه پوست فشار می‌داد.»

 

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیاه پوست نژادپرستی پلیس آمریکا مرگ دلخراش پارسی خبر سیاه پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد، گفت: برخورد با این دانشگاهیان معترض و حضور گارد نظامی مسلح در درون دانشگاه و رفتارهای سخیف و زشت با اساتید و دانشجویان پرده ای از حقیقت ادعاهای آمریکایی را با همه دنیا نشان داده است.

حجت الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به اتفاقات اخیر دانشجویان و دانشگاهیان آمریکا و اروپا اشاره و اظهار کرد: در فضای رسانه ای دنیا، غرب به ویژه آمریکا نسبت به همه اتفاقاتی که روی می‌دهد واکشن نشان می دهد اگر دختری، نویسنده ای، دانشجو یا هر کسی در معرض اتهام قرار بگیرد، آمریکا خود را ذی حق می داند که در خصوص این موضوع مداخله کند و توضیح بخواهد و خود را به نوعی سردمدار جریان مطالبه گری در دنیا در موضوعات مختلف می داند.

وی در ادامه تصریح کرد: اتفاقات اخیر در آمریکا چند سئوال جدی در مقابل آنها قرار داده است اولا همراهی با یک رژیم کودک کش که تا بحال ۳۴ هزار از مردم بی دفاع و غیرنظامی فلسطین را به شهادت رسانده است. ارسال سلاح و آخرین جنگ افزارها و کمک های جدید نظامی به این رژیم نیازمند پاسخ این کشور را می طلبد.

رییس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه های آمریکایی نسبت به حمایت دولت از این رژیم کودک کش نسبت به نسل کشی در فلسطین معترض هستند و خواستار قطع همکاری دانشگاه های خود با این جنایتکار جنگی و ناقض حقوق بشر هستند.

رستمی ادامه داد: برخورد با این دانشگاهیان معترض و حضور گارد نظامی مسلح در درون دانشگاه و رفتارهای سخیف و زشت با اساتید و دانشجویان پرده ای از حقیقت ادعاهای آمریکایی را با همه دنیا نشان داده است.

وی خاطرنشان کرد: دانشجویان و اساتید ما در دانشگاه های مختلف نسبت به این رفتار زشت با دانشگاهیان آمریکایی در حمایت از رژیم جعلی و کودک کش تحرک داشتند. اما اصل ماجرا این است پرده ای از حقیقت حقوق بشر آمریکایی برای ما روشن شد ممکن است این نقض حقوق بشر در کشورهای دیگری نیز رخ بدهد؛ اما هیچ کدام مانند آمریکا ادعاییی در این زمینه ندارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ببینید | توهین جنجالی و نژادپرستانه یک جوان مقابل یک زن سیاهپوست در آمریکا: تقلید میمون!
  • نحوه پرداخت حق بیمه خودروها تغییر پیدا می‌کند
  • (ویدئو) نجات ۱۶ توله خرس سیاه در خطر انقراض از استخراج کیسه صفرا
  • رفتار آمریکا با دانشجویان حامی فلسطین حقیقت حقوق بشر آنها را روشن کرد
  • واکنش سازمان ملل به رفتار پلیس آمریکا با دانشجویان
  • افزایش ایست‌های بازرسی در پی افزایش جرم و جنایت در لندن
  • وقت آن نرسیده آمریکا به رفتار دوگانه در قبال غزه و اوکراین پایان دهد؟
  • واکنش رهبر انقلاب به نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه + فیلم
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • فیلم/ رفتار وحشیانه پلیس آلمان با حامیان فلسطین