Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@20:19:34 GMT

پلیس مانع از خودکشی زن جوان در تبریز شد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۱۹۴۷

پلیس مانع از خودکشی زن جوان در تبریز شد

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز گفت: رایزنی و مشاوره پلیس مانع از خودکشی زن جوان از روی پل هتل مرمر این شهر شد.

سرهنگ فرهنگ نوروزی در تشریح خبر گفت: در پی اعلام یک فقره خودکشی در روی پل هتل مرمر تبریز به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله رییس کلانتری ۱۷ تبریز به اتفاق مامور نسوان، مشاور و مددکار کلانتری در محل حاضر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که زن جوان ۳۰ ساله‌ای قصد خودکشی از روی پل هتل مرمر را دارد که پس از رایزنی رییس کلانتری و مشاوره و مددکار کلانتری وی را از کار خود منصرف و به کلانتری انتقال داده شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی پلیس استان، وی با بیان اینکه علت خودکشی ناشی از مشکلات روحی و روانی نامبرده اعلام شده است، گفت: نامبرده پس از توجیه و مشاوره تحویل بیمارستان رازی تبریز داده شد.

لینک کوتاه: asriran.com/003413

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: خودکشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟

با گزارش ماجرای ناپدیدشدن دانشجوی جوان به پلیس که به‌گفته دوستانش فردی باهوش و نخبه بود، تحقیقات برای یافتن ردی از وی آغاز شد تا اینکه صبح دوشنبه یکی از دشت‌بانان در پای کوه‌های سرچشمه، چشمش به خودرویی افتاد که در دامنه کوه رها شده بود. هیچ‌کس در اطراف خودرو نبود و در‌های آن باز بود و همین باعث شد که مرد دشت‌بان با کلانتری ۱۴سرچشمه تماس بگیرد و ماجرا را اطلاع دهد.

به گزارش همشهری،  علیرضا محمدی، دادستان رفسنجان گفت: با حضور مأموران پلیس در محل معلوم شد که خودروی مورد نظر متعلق به دانشجوی گمشده است. به این ترتیب تیمی از مأموران پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر و عوامل گشت مجتمع مس سرچشمه رفسنجان راهی آنجا شدند و به جست‌وجو برای پیدا کردن جوان گمشده پرداختند. آن‌ها در جریان جست‌وجوهایشان در این منطقه از هلی‌شات استفاده کردند و در نهایت متوجه جسدی شدند که در ارتفاعات سرچشمه رها شده بود.

وی ادامه داد: وقتی مأموران به محل رهاشدن جسد رفتند، معلوم شد که قربانی همان دانشجوی جوان است و با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان جنایی در محل حادثه، تحقیقات ادامه یافت و در حال حاضر ۲ مظنون تحت پیگرد قضایی قرار گرفته‌اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده، موارد به شهروندان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند
  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • فیلم محاصره وزیر جوان دولت رئیسی در میان مردم معترض
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • کشف جسد مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در جنوب تهران
  • پسر جوانی که متهم به ترغیب زهره فکورصبور به خودکشی بود تبرئه شد
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟