Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، در نخستین جشنواره آنلاین تئاتر استانی اروند که دیروز  برگزار شد، خانواده تئاتر پیچک آبادان نتوانست با دریافت ۹ جایزه برتر عنوان نخست این جشنواره را از آن خود کند.

در این جشنواره، هیات داوران در بخش بازیگری مرد با اهدای لوح و جایزه نقدی از «محمدحسن حیاوی» برای نمایش «کره بادام زمینی» (خانواده تئاتر پیچک)، تقدیر کرد، همچنین رتبه سوم بازیگری مرد شامل لوح تقدیر و جوایز نقدی به‌صورت مشترک به «محمد نبهان» برای نمایش «کره بادام زمینی» (خانواده تئاتر پیچک)، «محمد رضا عیسی پور» برای نمایش «اورانگوتان» و «علی شرفی» برای نمایش «کره بادام زمینی» (خانواده تئاتر پیچک) اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین هیات داوران رتبه دوم بازیگری مرد را به‌صورت مشترک به «امید احمدی چهاربیشه» برای نمایش در «مغازه شایا»، «مهدی خضیرچی» بازیگر نمایش «اورانگوتان» اهدا کرد.

در این بخش نیز رتبه اول شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «امیرحسین زارعی» برای بازیگری در نمایش «کره بادام زمینی» (خانواده تئاتر پیچک) رسید.

در بخش بازیگری زن هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم مشترک را به «فاطمه بنی طرفیان» برای نمایش «کره بادام زمینی» (خانواده تئاتر پیچک)، «مونس رنجبری» برای نمایش «آموزش پهلوانی در سه سوت» (خانواده تئاتر پیچک) و «نازنین طاهری» برای بازی در نمایش «خوک» اهدا کرد.

رتبه دوم این بخش به‌طور مشترک شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به «کوثر عقیلی» برای نمایش «کره بادام زمینی» (خانواده تئاتر پیچک) و «بهار جلیلیان» برای بازی در نمایش «محاکمه» اهدا شد.

با آرای هیات داوران این بخش رتبه اول شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «فاطمه صالح نژاد» بازیگر نمایش «دیگر مرا صدا نزن مادر» تقدیم شد.

هیات داوران نخستین جشنواره آنلاین تئاتر استانی اروند در بخش نمایشنامه‌نویسی تنها جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی را برای نگارش نمایشنامه «کره بادام زمینی» به «رضا چوپان» اهدا کرد.

در بخش کارگردانی نیز هیات داوران با اهدای لوح و جایزه نقدی به «نازنین طاهری» کارگردان نمایش «خوک» اهدا کرد. همچنین «فاطمه صالح نژاد» جایزه رتبه سوم کارگردانی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی برای نمایش «دیگر مرا صدا نزن مادر» را دریافت کرد.

همچنین در این بخش رتبه دوم کارگردانی نیز شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به «رضاچوپان» برای نمایش «کره بادام زمینی» (خانوده تئاتر پیچک) تقدیم شد. در این بخش هیات داوران برای رتبه اول هیچ انتخابی را نذاشت.

هیات داوران نخستین جشنواره تئاتر آنلاین استانی ارونذ، در بخش طراحی صحنه با اهدای لوح تقدیر، تندیس جشنواره و جایزه نقدی  را به «نازنین طاهری» اهدا کرد. در این بخش هات داوران هیچ اثری را حائز رتبه تربر ندانست.

در بخش طراحی لباس لوح تقدیر و جایزه نقدی به «مهدی خضیرچی» برای نمایش «اورانگوتان» اهدا شد و هیات داوران در این بخش تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی به «فاطمه صالح نژاد» برای نمایش «محاکمه» اهدا می‌شود.

در بخش طراحی و گریم نیز هیات داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم را به «بهار جلیلیان» برای نمایش «محاکمه» و رتبه دوم را به «نادیا خضیرچی» برای نمایش «اورانگوتان» اهدا کردند.

رضا چوپان نویسنده و کارگردان نمایش کمدی کره بادام زمینی در این باره گفت: در این اوضاع غم و اندوه مردم حاصل از فشار اقتصادی و بیماری کرونا، نیاز دیدیم که لبخند را به مردم عزیزمان هدیه کنیم، اینجا بود که این اثر تولید خانواده تئاتر پیچک متولد شد.

او ضمن توصیه رعایت نکات بهداشتی به مردم ایران افزود: ملت ایران حتما به رعایت کامل نکات ایمنی و بهداشتی توجه جدی داشته باشند و در این ایام حتی‌المقدور در خانه‌های خود بمانند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جشنواره تئاتر تئاتر پیچک آثار هنرمندان نمایشنامه نویسی شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی لوح تقدیر و جایزه نقدی کره بادام زمینی تندیس جشنواره اهدای لوح هیات داوران برای نمایش رتبه دوم رتبه سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا عطایی‌فر کارگردان کمدی-درام «توقف اتانازی» به همراه حسین کشفی‌اصل و آناهید ادبی بازیگران نمایش پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا عطایی‌فر، از ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰ در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه رفته است.

کارگردان و بازیگران نمایش از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاترشهر مهمان برنامه رادیویی «تئاترشهر» شبکه رادیویی نمایش بودند.

این هنرمندان در تازه‌ترین برنامه رادیویی «تئاترشهر» ضمن معرفی بیشتر نمایش کمدی-درام «توقف اتانازی» به پرسش‌های مخاطبان و مجری برنامه درباره دیگر جزییات این تئاتر پاسخ دادند.

یعقوب ‌صباحی، حسین ‌کشفی‌اصل، علی خازنی، سامان ‌تیرانداز، آناهید ‌ادبی، علی حیدری، محمد ‌مغانی، محمدرضا معصومی، سارا ‌واحدنوعی، سهراب ‌گلدره، علیرضا ‌عرب، فاطمه ساکتی، پیام شیخ نوازجاهد و امیرحسین ‌امیری، بازیگرانی هستند که در این نمایش حضور دارند.

«توقف اتانازی»، یک کمدی-درام است که زندگی پنج نفر با مرگ را در صحنه تئاتر به تصویر می‌کشد.

برنامه رادیویی «تئاترشهر» به تهیه‌کنندگی و سردبیری علی بهرامی روزهای پنجشنبه هر هفته به صورت زنده و مستقیم از ساعت ۱۷ تا ۱۸ بعدازظهر از سالن انتظار تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر راهی آنتن شبکه رادیویی نمایش می‌شود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند به سایت تیوال و گیشه تئاتر مراجعه کنند.

کد خبر 6088947 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • پای «توقف اتانازی» به رادیو نمایش باز شد
  • دلش برای «آسید کاظم» پر می‌کشید
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • پای «توقف اتانازی» به رادیونمایش باز شد
  • افزایش ۸ درصدی مبلغ جایزه رولان گاروس
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • تقدیر از «جین کمپیون» با یوزپلنگ افتخاری لوکارنو
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت