Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران یگان امداد انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف ۲ هزار قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز بهداشتی از یک دستگاه کامیون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شده است.

کشف ۵۰ رأس دام قاچاق در فامنین

فرمانده انتظامی شهرستان فامنین از کشف ۵۰ رأس گوسفند قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علی حسن حیدری گفت: مأموران انتظامی شهرستان فامنین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق، با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی، موفق به کشف ۵۰ رأس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و قاچاق شدند.

وی گفت: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و یک دستگاه کامیونت نیز توقیف شده است.

سرهنگ حیدری در ادامه با اشاره به اینکه ارزش احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده افزود: احشام مکشوفه به اداره دامپزشکی منتقل و متهم به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف بیش از ۲ کیلو گرم شیره تریاک در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف بیش از ۲ کیلوگرم شیره تریاک در یک عملیات پلیسی خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در حوزه کلانتری ۱۷، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران کلانتری ۱۷ همدان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، موفق شدند متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ باقری افزود: در بازرسی از منزل متهم ۲ کیلو و ۵۳ گرم مواد مخدر از نوع شیره تریاک ،۴۰۰ گرم تریاک ،۱۵۵ گرم سوخته تریاک، یک عدد ترازوی توزین و یک دستگاه وافور کشف و متهم به مراجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۷ سارق با هوشیاری پلیس ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از شناسایی و دستگیری ۷ سارق با هوشیاری مأموران یگان امداد و کلانتری ۱۲ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد باقر سلگی با اعلام این خبر افزود: به دنبال وقوع چند فقره سرقت در شهر ملایر، مأموران کلانتری ۱۲ با انجام کار اطلاعاتی دقیق و اجرای شش طرح ضربتی پی در پی به این توفیقات نائل شدند.

وی افزود: با تلاش شبانه روزی صورت گرفته توسط مأموران گشت کلانتری ۱۲، تعداد سه نفر از متهمان را در حین سرقت سیم برق، لوازم داخل خودرو و حفاظ آهنی از یک مرکز آموزشی، همچنین میلگرد از یک ساختمان نیمه کاره شناسایی و بلافاصله قبل از اقدام به فرار، دستگیر کردند.

سرهنگ سلگی افزود: همچنین در ادامه، مأموران این کلانتری تعداد سه نفر سارق محتویات داخل خودرو، انباری و کابل مخابراتی را شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

وی در ادامه گفت: مأموران یگان امداد، مقدار ۸۰ کیلوگرم میلگرد و پروفیل ساختمانی را از فرد سارقی در یکی از روستاهای ملایر کشف و وی را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده هر هفت نفر سارق، تحویل مراجع قضائی شدند.

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در اسدآباد

فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کشف ۲ دستگاه خودرو سواری سرقتی در ۴۸ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ افشین یاری کارآمدی عوامل گشتی در برخورد با جرایم و سایر رخدادهای انتظامی را، یکی از بزرگترین موفقیت‌های پلیس‌های اجرایی و کوپ به عنوان سر انگشتان پلیس دانست و بر عمل آنان صحه گذاشت.

وی افزود: مأموران گشت کلانتری ۱۱ در حین گشت زنی در سطح گردنه اسدآباد به همدان، به یک دستگاه خودرو سواری پراید که در یکی از شیب راه‌های اضطراری به صورت بلا صاحب رها شده بود مشکوک شدند.

سرهنگ یاری ادامه داد: با استعلام از سامانه، مشخص شد که این خودرو دارای سابقه سرقت از تهران است.

وی در ادامه از کشف یک دستگاه خودرو سواری پراید توسط مأموران گشت کلانتری ۱۲ جانبازان خبر داد و گفت: این خودرو نیز دارای سابقه سرقت از شهرستان اسدآباد است.

کشف اسکناس جعلی و دستگیری یک نفر در نهاوند

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف بیش از ۶ میلیون ریال اسکناس جعلی و دستگیری یک نفر توسط مأموران پاسگاه انتظامی بخش گیان این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح این خبر بیان داشت: مأموران پاسگاه انتظامی بخش گیان با بهره گیری از اقدامات فنی و امکانات سازمانی موفق به شناسایی فردی با هویت معلوم شدند که در امر تهیه و توزیع اسکناس جعلی فعالیت دارد.

وی در ادامه افزود: در بازرسی به عمل آمده مأموران پلیس و با هماهنگی مقام قضائی، تعداد ۳۱ قطعه ۱۰۰ هزار ریالی و تعداد ۶ قطعه ۵۰۰ هزار ریالی به مجموع مبلغ ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال اسکناس جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند با اشاره به اینکه در این راستا پرونده قضائی تشکیل و اقدامات قانونی و قضائی در حال پیگیری و انجام است، گفت: متهم دستگیر و به یگان انتظامی انتقال داده شد.

دستگیری سارق اماکن خصوصی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از دستگیری سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به چند فقره سرقت اماکن خصوصی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی، مراتب به صورت ویژه در دستور کار پلیس همدان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: مأموران کلانتری ۱۷ پس از یک سری اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های فنی به سرنخ‌هایی از سارق سابقه دار رسیده و طی هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه، وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

وی عنوان کرد: متهم در بازجویی‌های انجام شده به ۲ فقره سرقت اماکن خصوصی در همدان اقرار کرد.

کد خبر 4934423

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی انتظامی همدان قاچاق سرقت مواد مخدر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شهرکرد عید سعید فطر گرگان شیوع کرونا روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر قزوین روابط عمومی راهپیمایی روز قدس بیرجند فرمانده انتظامی شهرستان شهرستان خبر اماکن خصوصی دستگاه خودرو دستگیر کردند اسکناس جعلی میلیون ریال کلانتری ۱۲ فقره سرقت یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند

سرهنگ حسین بساطی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مرحله دیگری از طرح امنیت محله محور و پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز، طی ۲۴ ساعت گذشته با استفاده حداکثری از ظرفیت یگان‌های تابعه در سطح شهرستان اصفهان به اجرا گذاشته شد.

وی در ادامه گفت: در این راستا مأموران پلیس با انجام اقدامات تخصصی و میدانی گسترده ۲۷ سارق و متهم متواری را شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ و ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: کشف یک دستگاه موتور سیکلت و ۱۱ دستگاه خودرو مسروقه نیز از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

این مقام انتظامی با اشاره به تحویل متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مأموران پلیس شبانه روز در حال خدمت رسانی به شهروندان بوده و به هیچ عنوان اجازه نخواهند داد عده‌ای سود جو به اهداف شوم خود برسند.

کد خبر 6090065

دیگر خبرها

  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارق کالا و احشام در شهرستان بویراحمد دستگیر شد
  • قاتل سه عضو یک خانواده در شادگان دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا و احشام در یاسوج
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • ذبح ۱۰۶ راس گاو مسروقه در نور
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • کشف ۵ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در ماهشهر/ ۳ نفر دستگیر شدند