Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دقایقی قبل با حضور مسئولان لشگری و کشوری آغاز شد.

به گزارش مشرق،  مراسم افتتاحیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز چهارشنبه ۷ خرداد ماه رأس ساعت ۸ و ۳۲ دقیقه با حضور  حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، حجت الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه، دکتر علی لاریجانی و جمعی از مسئولان لشگری و کشوری و نواختن ارکستر سمفونیک سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس مواد ۱۰ و ۱۱ قانون آیین نامه داخلی مجلس پس از گزارش معاونت قوانین، هیات رئیسه سنی در جایگاه مستقر می‌شود. سپس پیام مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم قرائت خواهد شد و نمایندگان سوگند یاد می‌کنند.

گفتنی است؛ در ادامه مراسم افتتاحیه مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی معاون اجرایی مجلس دهم و وزیر کشور گزارشی اراِئه  می‌دهند.


کدام شخصیت‌های سیاسی در مراسم تحلیف مجلس یازدهم حضور دارند؟

عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، عباسعلی کدخدایی، عادل آذر رئیس دیوان محاسبات، عبدالعلی علی عسکری رئیس صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، حسین امیرعبداللهیان، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی، علی لاریجانی رئیس مجلس دهم،  حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه،  سرلشکر باقری حداد عادل و حجت الاسلام محمدی گلپایگانی امروز میهمان پارلمان  بودند.

معرفی رییس و نایب رییس سنی مجلس یازدهم

پس از آغاز به کار فعالیت مجلس یازدهم، سیدرضا تقوی به عنوان رییس سنی، مصطفی میرسلیم به عنوان نایب رییس، روح الله نجابت به عنوان دبیر اول و محسن فتحی به عنوان  دبیر دوم معرفی شدند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اخبار بورس سهام عدالت مجلس شورای اسلامی افتتاحیه مجلس یازدهم مجلس یازدهم حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام اسماعیل کاظمی در مراسم شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا علیه‌السلام مسجد حمزه نخل پیرمرد بندرعباس برگزار شد، اظهار کرد: عدم تبعیت از پیامبر (ص) باعث انحراف از مسیر اصلی دین و مبانی می‌شود.

وی افزود: جنگ نرم زمانی رخ می‌دهد که مردم جامعه نسبت به همه مبانی بی‌تفاوت باشند و بیدارگری و تبیین در جامعه از بین رود.

حجت‌الاسلام کاظمی گفت: با معرفی و شناساندن افراد و شخصیت‌های اسلامی، مدل حکمرانی اسلامی را در جامعه تبیین کنیم.

این کارشناس مذهبی بیان داشت: مدل حکمرانی اسلامی توسط پیامبر و امیر المؤمنین ارائه شد و ما در مدل، حرف و محتوا در مذهب شیعه مشکلی نداریم؛ بلکه در ارائه آن به جامعه با مشکلاتی روبرو هستیم که مبنای به‌ درستی تبیین کنیم و مردم را دچار سرگردانی نکنیم و مدل حکمرانی واقعی در جامعه تحقق یابد.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: یکی از راه‌های ارائه مدل حکمرانی اسلامی معرفی شخصیت‌های اسلامی مانند حضرت حمزه سیدالشهدا و امامزاده عبدالعظیم حسنی و شناسایی دیگر افراد در طول تاریخ برای مردم است.
 
وی ادامه داد: اگر در نظام جمهوری اسلامی جوانان ما برای پیاده‌روی اربعین درگیر مسائلی مانند پاسپورت و غیره می‌شوند تا در این راهپیمایی عظیم شرکت کنند این افتخار جمهوری اسلامی است، و امیدها در جمهوری اسلامی به‌مراتب از نکات منفی بیشتر است.

امام‌جمعه پرند گفت: نسلی که امروز می‌تواند اسرائیل را نابود کند نسل رویش انقلاب است، این رویش که می‌تواند موشک و پهباد بسازد و از لایه‌های پدافندی عبور کند.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • معارفه مدیر مرکز اسلامی هرمزگان
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)
  • ابهامات خط و نشان ارزی در دقیقه ۹۰ مجلس یازدهم
  • اربعین به برکت انقلاب اسلامی جهانی شده است
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش
  • عملیات وعده صادق تابوی شکست‌ناپذیری اسرائیل را درهم شکست
  • ‌حضور رئیسی در منزل شهید مدافع حرم آقابابایی