Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:50:06 GMT

رویکرد مجلس یازدهم انقلابی است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۰۸۲۹۳۸

رویکرد مجلس یازدهم انقلابی است

حجت الاسلام سبزی منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم تجدید میثاق با شهدا در امامزاده سید علی اصغر (ع) ساوه  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: مجلس یازدهم با رویکرد انقلابی برای رفع مشکلات مردم تلاش خواهد کرد.

حجت الاسلام سبزی اضافه کرد: کشور ما با داشتن منابع سرشار و ظرفیت‌های عظیم نیازمند مدیران انقلابی برای خدمت به مردم است که با تشکیل مجلس انقلابی این مطالبه جدی رهبری و ملت، عملیاتی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عزت و اقتدار کشور در عرصه‌های جهانی را از مهمترین دستاورد‌های انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: حضور نفتکش‌های ایرانی در کشور ونزوئلا نشان از اقتدار ایران و شکسته شدن دیوار تحریم‌ها در برابر کشور‌های مدعی تحریم ما شد.

منتخب مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برای رفع موانع، نیازمند همکاری و بهره گیری از نظرات نخبگان، کارشناسان و نیرو‌های جهادی هستیم و بدین منظور کارگروه‌های تخصصی را فعال خواهیم کرد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی منتخب ساوه و زرندیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۰۸۲۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم سازوکار مشارکت مردم در بخش مولد را تسهیل خواهد کرد
  • قالیباف: دست لابی‌های پنهان را در مجلس یازدهم بستیم
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • قالیباف: اندیشه شهید مطهری همچنان راهگشاست
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • مجلس یازدهم با افزایش نمایندگان به ۳۳۰ نفر مخالفت کرد
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • مالیات بر سوداگری برای کند کردن تیغ سوداگران است/گام بلند مجلس برای هزینه دار کردن فعالیت های سوداگرانه و دلالی
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها